Felicity Store, brandul care realizează bijuterii handmade, controlat de către antreprenoarea Georgiana Bularcă, a încheiat anul 2018 cu afaceri de peste 380.000 de lei, în creştere cu 30% faţă de anul anterior, potrivit informaţiilor publice de la Ministerul de Finanţe.
Materialele folosite în atelierul Felicity Store sunt aduse din străinătate, în mare parte. Pe site-ul firmei Felicity Store sunt vândute produse de la mărţişoare, brăţări, bijuterii de argint până la pandantive, cercei, inele sau semne de carte.
Preţul pentru un pandantiv porneşte de la 54 de lei şi poate ajunge şi la 85 de lei, de exemplu, iar mărţişoarele sunt comercializate la preţul de 20 de lei. Lunar, circa 900 de clienţi comandă produsele Felicity Store, iar cea mai mare pondere a vânzărilor vine din mediul online.
Businessurile de bijuterii realizate handmade au început să prindă din ce în ce mai mult avânt, antreprenorii mizând pe această nişă. Felicity Store activează pe o piaţă a bijuteriilor dominată de branduri puternice, cum sunt lanţul de magazine Teilor, Pandora, Meli Melo.