-0.3 C
Cluj-Napoca
vineri, februarie 14, 2025
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALClujeanul Bogdan Ciocian vrea să cucerească piaţa de cafenele cu brandul Meron

Clujeanul Bogdan Ciocian vrea să cucerească piaţa de cafenele cu brandul Meron

Antreprenorul clujean Bogdan Ciocian, fondator al lanţului de cafenele Meron, unde lucrează în prezent aproximativ 80 de persoane, are în plan extinderea pe piaţa locală, însă priveşte şi către pieţe externe precum Londra, Amsterdam, Lisabona sau Barcelona, scrie Business Magazin.

”În plus, anul trecut a venit şi cu perspective noi de business, iar cele 7 oraşe pe care le aveam în vedere pentru planul de extindere – Oradea, Timişoara, Sibiu, Bistriţa şi Bucureşti – s-au concretizat”, a declarat Bogdan Ciocian, citat de revista Business Magazin. Tot anul trecut, compania a investit circa 500.000 de euro într-o prăjitorie proprie.

”Un alt aspect important pe care am reuşit să îl dezvoltăm constă în lansarea platformei noastre de B2B. Aceasta oferă beneficii altor jucători mici din piaţa de specialty coffee care au nevoie de o cafea proaspăt prăjită şi care până acum recurgeau la diverse prăjitorii de pe piaţa internaţională”, adaugă antreprenorul.

Planurile pentru extinderea internaţională au venit în mod firesc, spune antreprenorul, adăugând că priveşte către pieţe precum Londra, Amsterdam, Lisabona sau Barcelona. Una dintre cele mai semnificative decizii luate de Bogdan Ciocian a fost momentul în care a renunţat la continuarea studiilor, la facultate.

”Acest gest îndrăzneţ şi poate, pe alocuri, privit cu neîncredere de cei din jur m-a ajutat să încep să învăţ cu adevărat şi să îmi creionez drumul. Astfel, am devenit mai independent, mai conştient de forţele proprii”, spune Ciocian.

Compania ţinteşte deschiderea a 6 noi coffee shop-uri în Timişoara, Sibiu, Bistriţa, Braşov, Bucureşti până la finalul anului 2019. Pe fondul creşterii numărului de unităţi, brandul clujean estimează o cifră de afacere de aproximativ 15 milioane lei.

Cu o investiţie iniţială de peste 90.000 de euro, Meron are acum 11 locaţii, o prăjitorie proprie de cafea şi a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 12 milioane de lei, în creştere cu 35% faţă de anul precedent.

”Brandul nostru are un rol important în dezvoltarea culturii cafelei de specialitate prin poziţionarea locaţiilor în zone cu trafic intens. Cu fiecare locaţie pe care o deschidem, dorim să aducem o schimbare de percepţie asupra rutinei în care ne bem cafeaua. Scopul nostru este ca fiecare consumator să înţeleagă cultura cafelei de specialitate şi întregul proces prin care cafeaua ajunge la el, de la fermier până la barista”, a mai spus Bogdan Ciocian.

Planurile de business la nivel naţional vizează deschiderea a 30 locaţii pentru următorii 5 ani, cu potenţial de extindere pe plan internaţional. Brandul a fost lansat în 2015, de o echipă de investitori clujeni, şi se dezvoltă în franciză.

Sursa Foto: Targul de Cariere

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments