-10.3 C
Cluj-Napoca
marți, februarie 11, 2025
Google search engine
AcasăAFACERI LA ÎNCEPUTAntreprenorii Paul Petri şi Viorica Nechiti au ajuns să vândă 2.000 de...

Antreprenorii Paul Petri şi Viorica Nechiti au ajuns să vândă 2.000 de burgeri pe lună în restaurantul Meat Up din Cluj, după o investiţie de 100.000 de euro

Paul Petri, unul dintre fondatorii Meat Up din Cluj, un local unde se servesc burgeri, deschis în vara lui 2018, pleca în urmă cu câţiva ani din România în Anglia cu o idee de afaceri legată de pasiunea sa pentru gătit. În timpul petrecut în bucătăriile loca­lurilor britanice a pregătit şi reţeta unui bu­siness românesc şi a deschis în Cluj-Napoca restaurantul Meat Up, după o investiţie de 100.000 de euro, scrie Ziarul Financiar.

”Ideea a venit acum şapte ani, eu lucram în vânzări, dar eram bucătar amator. Am plecat în Anglia unde am lucrat în bucătărie. Eu şi Viorica Nechiti, partenera mea, ne gândeam să deschidem, dar nu eram conştienţi de investiţie. După aceea a venit programul Start-Up Nation şi lucrurile au devenit mai serioase”, a spus Paul Petri, citat de ZF.

Ideea de burgeri a venit după ce tinerii antreprenori nu găseau un local specializat în burgeri pe piaţa locală. Comparând cu România, piaţa britanică a restaurantelor este mai dezvoltată, iar clienţii sunt mai informaţi cu privire la ingrediente.

”Nu ştiam exact cum merge, eram şi la început şi a fost greu să estimăm costurile. Noi stăteam în Bistriţa şi căutam o locaţie, mergeam pe străduţe. Am trecut pe lângă spaţiul unde suntem acum şi s-a potrivit cu ce ne doream. Am lucrat şi cu o arhitectă”, a mai spus Paul Petri.

Antreprenorii care au afaceri în domeniul restaurantelor se plâng de lipsa forţei de muncă şi de faptul că găsesc greu persoane calificate în acest domeniu. Paul Petri spune că până acum nu a avut probleme cu candidaţii, angajând inclusiv din străinătate. În ultimul timp însă a observat că din zece candidaţi, doar doi se şi prezintă la interviu. O parte dintre ingrediente, cum ar fi cartofii, vin de la producători locali, însă carnea folosită la burgeri este adusă din străinătate, din ţări precum Argentina, Uruguay, Australia.

Cei doi fondatori ai Meat Up au în plan însă să producă o parte dintre ingrediente chiar ei, plantând deja cartofi sau aducând murături din cămara proprie.

”Vrem să ne extindem, dar este concurenţă, fiecare pizzerie are şi burgeri. Unele restaurante greşesc că au meniu variat pentru că eu cred că nu poţi păstra prospeţimea produselor”, a mai spus Paul Petri.

Printre clienţii Meat Up se numără şi studenţii, iar localul se află pe lista unui card studenţesc, în baza căruia studenţii primesc reduceri. În apropierea locaţiei Meat Up este şi Facultatea de Medicină din Cluj şi astfel vin mulţi clienţi francezi. Astfel, pentru a uşura comunicarea, Paul Petri vrea să facă un meniu şi în limba franceză.

Circa 2.000 de clienţi trec lunar pragul Meat Up, iar cifra de afaceri în acest an a companiei este estimată de antreprenor la 600.000-700.000 de lei. Burger Shak, compania care admi­nistrează brandul Meat Up, a încheiat anul 2018 cu afaceri de aproape 330.000 de lei, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.

Sursa Foto: Facebook Meat Up

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments