Cristina Petrule, absolventă a Facultăţii de Business din Cluj-Napoca, a investit 70.000 de euro în înfiinţarea brandului Masima, sub care realizează şi vinde produse din piele naturală, potrivit Ziarului Financiar.
În 2017 a luat naştere businessul după ce am investit aproximativ 70.000 de euro, o mare parte obţinuţi prin fonduri guvernamentale, prin programul Start-Up Nation. Pe de o parte din dorinţa de a crea produse din piele naturală, care să satisfacă cerinţele clienţilor care au solicitări şi aşteptări de top, şi pe de altă parte din dorinţa de a pune în practică ceea ce am studiat în facultate, fiind absolventă a Facultăţii de business din Cluj”, a spus antreprenoarea.
Brandul Masima a încheiat anul 2018 cu afaceri nete de peste 122.000 de lei (26.000 de euro) şi un profit net de aproape 76.000 de lei (16.000 de euro), potrivit informaţiilor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Cea mai mare parte din bani a fost investită în utilaje, materie primă, marketing şi în strategia de branding.
Compania îşi desfăşoară activitatea în localitatea Dej din judeţul Cluj, unde se află şi fabrica. În cadrul Masima lucrează în prezent trei angajaţi. Un procent mare al producţiei este reprezentat de articolele realizate la comandă. În prezent, compania livrează produsele doar pe piaţa din România, cele mai multe comenzi fiind înregistrate în Bucureşti, Cluj-Napoca, Alba-Iulia şi Iaşi.
”Momentan nu livrăm pe pieţe externe şi nu avem nici magazin propriu. Livrările şi comenzile se fac prin intermediul site-ului online pe care îl gestionăm şi care poartă acelaşi nume, Masima, însă, distribuim produsele în magazine colaboratoare de profil”, a adăugat antreprenoarea.
Sursa Foto: Facebook Masima