web analytics
Sunteți aici
Home > BUSINESS ÎN ARDEAL > Afacerile distribuitorului de produse electronice Vitacom Electronics din Cluj-Napoca au ajuns la peste 25 mil. lei în primul semestru

Afacerile distribuitorului de produse electronice Vitacom Electronics din Cluj-Napoca au ajuns la peste 25 mil. lei în primul semestru

Importatorul şi distribuitorul de produse electronice Vitacom Electronics din Cluj-Napoca a raportat afaceri de peste 25 mil. lei în primul semestru al anului, evoluţia pozitivă fiind susţinută de strategia companiei de adaptare continuă la trendul pieţei de produse electronice.

”Această primă parte ne determină să fim optimişti cu privire la realizarea estimărilor pe care le-am făcut la începutul anului, când ne-am propus înregistrarea unui avans de două cifre. Suntem pe drumul cel bun pentru atingerea obiectivelor din acest an, iar ceea ce ne bucură şi mai tare este că această creştere este vizibilă de la lună la lună, ceea ce ne face să ne aşteptăm la un volum al vânzărilor din ce în ce mai mare. Comparativ, vânzările lunii iulie au fost cu peste 20 de procente mai mari decât cele ale aceleiaşi luni din 2018”, spune Aviva Vita, PR & Marketing Manager în cadrul Vitacom Electronics.

În perioada ianuarie-iunie 2019, cea mai mare creştere a vânzărilor a fost înregistrată la produsele din categoria IT&C, cu predilecţie la cele de pe segmentul de stocare a datelor, cu peste 10%. De asemenea, la comercializarea robineţilor electrici, a ventilatoarelor şi a boxelor a rezultat o creştere semnificativă, la fel şi la segmentul de ventilatoare, în lunile de vară vânzările fiind aproape duble faţă de cele realizate în aceeaşi perioadă a anului trecut, transmite distribuitorul Vitacom Electronics.

Printre produsele relativ noi din gama Vitacom Electronics se numără şi head-up display-urile care se montează în autovehiculele neprevăzute cu sistem de tipul acesta.

”În primăvara lui 2019, în România erau înmatriculate 6,45 milioane de maşini dintre care aproape 80% au o vechime de cel puţin 11 ani. Asta ne arată că este un procent mare de autovehicule care nu au sistem digital încorporat. Am ales să introducem în portofoliul nostru head-up display-urile WELL, deoarece oferă şoferilor mai multă siguranţă prin afişarea unor informaţii precum viteza, turaţia motorului, temperatura apei, tensiunea pentru alimentare electrică, consumul de combustibil, ceasul, timpul şi distanţa de condus, precum şi limita de viteză”, explică Aviva Vita.

În prezent, Vitacom Electronics are nouă puncte de vânzare în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara, Bacău, Braşov şi Arad şi distribuie produse în mai multe ţări din Europa. În portofoliul companiei se găsesc peste 15.000 de articole. Compania este distribuitor pentru branduri precum GP Batteries, Valueline, Konig, HQ, Cyberpower, Maxell, Goobay, ProsKit, NGS şi Legrand, dar deţine şi două branduri proprii, Well şi Chrome. Produsele sub brandurile proprii sunt aduse din Asia, în principal din China şi Taiwan.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW