web analytics
Sunteți aici

Producătorul lactatelor Napolact a ajuns la afaceri de 90 mil. euro

Producătorul de lactate FrieslandCampina România a avut în 2018 o cifră de afaceri de 416,8 mil. lei (aproximativ 90 mil. euro), în creştere cu 8% faţă de anul precedent, potrivit datelor publice. În mare parte evoluţia a fost determinată de creşterea gamei ecologice Napolact Bio şi a celorlalte inovaţii.

Brandul Napolact a generat peste 75% din vânzările FrieslandCampina România în 2018. FrieslandCampina România lucrează cu peste 1.000 de ferme, circa 400 fiind certificate ecologic. Compania a investit în perioada 2017-2018 peste 300.000 de euro în proiecte şi programe menite să ajute fermierii din Ardeal să dezvolte un model de business sustenabil.

”Fermele din Ardeal sunt singura noastră sursă de lapte pentru produsele Napolact. Prin urmare, parteneriatele pe care le-am dezvoltat cu fermierii sunt esenţiale pentru noi”, spune Cornel Cărămizaru, Director General FrieslandCampina România.

În anul 2018 acţionarul principal FrieslandCampina Group a realizat o infuzie de capital de 20 de milioane de euro, acestei investiţii adaugându-se suma de 1,5 milioane euro pentru creşterea capacităţii de producţie, programe adresate fermierilor şi dezvoltării de noi produse.

FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizaţie aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate. FrieslandCampina este prezentă pe piaţa din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke şi Dots şi oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt şi gustări pe bază de lapte.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW