Lanţul de cafenele Meron, fondat de Bogdan Ciocian în Cluj-Napoca, a ajuns la 10 unităţi la nivel naţional, după deschiderea unei locaţii în Oradea, o investiţie de peste 100.000 euro. Strategia brandului vizează două locaţii în Oradea anul acesta şi o a treia în 2020.
Compania ţinteşte deschiderea a 6 noi coffee shop-uri în Timişoara, Sibiu, Bistriţa, Braşov, Bucureşti până la finalul anului 2019. Pe fondul creşterii numărului de unităţi, brandul clujean estimează o cifră de afacere de aproximativ 15 milioane lei.
Cu o investiţie iniţială de peste 90.000 de euro, Meron are acum 10 locaţii, o prăjitorie proprie de cafea şi a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 12 milioane de lei, în creştere cu 35% faţă de anul precedent. Din cele 10 coffee-shop, cea din Oradea şi cea din Satu Mare sunt francize.bLanţul de coffee shop-uri a ajuns la aproximativ 80 de angajaţi.
”Brandul nostru are un rol important în dezvoltarea culturii cafelei de specialitate prin poziţionarea locaţiilor în zone cu trafic intens. Cu fiecare locaţie pe care o deschidem, dorim să aducem o schimbare de percepţie asupra rutinei în care ne bem cafeaua. Scopul nostru este ca fiecare consumator să înţeleagă cultura cafelei de specialitate şi întregul proces prin care cafeaua ajunge la el, de la fermier până la barista”, a declarat Bogdan Ciocian, Founder & CEO Meron.
Brandul este prezent cu 7 coffee shop-uri în Cluj-Napoca, câte una în Bucureşti, Satu-Mare şi Oradea şi două în curs de finalizare. A doua locaţie din Oradea va fi deschisă pe 1 octombrie. Planurile de business nivel naţional vizează deschiderea a 30 locaţii pentru următorii 5 ani, cu potenţial de extindere pe plan internaţional. Brandul a fost lansat în 2015, de o echipă de investitori clujeni, şi se dezvoltă în franciză.
Sursa Foto: Facebook Meron