Producătorul belgian de produse de panificaţie La Lorraine a finalizat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 150 de milioane de lei (32 mil. euro), în creştere cu 34% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.
Fabrica din Câmpia Turzii a fost inaugurată în urma unei investiţii de 17 milioane de euro, conform datelor de la acea vreme. Fabrica a avut mai întâi două linii de producţie, de produse tip baghetă şi chiflă. În noiembrie 2013 producătorul instalează a treia linie de produse rustice.
În septembrie 2016 compania a pus în funcţiune încă o linie de chifle, care realizează circa 10.000 de tone pe an. Astfel, fabrica La Lorraine a primit investiţii de peste 50 de milioane de euro. Investiţia face parte dintr-un proiect de expansiune mai amplu care vizează mărirea capacităţii de producţie cu 150% până în 2020 prin punerea în funcţiune a încă altor două linii de producţie, una de produse de patiserie şi una de produse artizanale, conform datelor furnizate anterior de companie.
Conform celor mai recente date, cea mai mare parte din producţia fabricii din Câmpia Turzii merge în toate reţelele de comerţ modern din România, iar în jur de 20% merge la export în ţări precum Bulgaria, Serbia, Grecia, Ungaria, Slovacia sau Cehia. La Lorraine Bakery Group (LLBG) are circa 4.000 de angajaţi şi 12 unităţi de producţie.