Compania americană de servicii IT 3Pillar Global, prezentă pe piața din România din 2009, lansează, în cadrul celor 3 centre de dezvoltare din România, o nouă politică internă, menită să ancoreze modul de lucru în trendurile impuse de transformarea digitală a ultimilor ani: telemunca extinsă la un număr nelimitat de zile. 3Pillar Global România pune accentul pe mobilitate și pe crearea unui mediu care le permite angajaților să lucreze de acasă sau dintr-un alt loc din afara sediului angajatorului pentru o perioadă nelimitată.
”Flexibilitatea face parte din cultura noastră și asta ne-a permis să fim la fel de productivi, indiferent că lucrăm de la birou sau de acasă și le-a oferit membrilor echipei libertatea să aleagă mediul cel mai potrivit pentru ei. Iar faptul că nivelul de performanță în procesul de livrare al produselor pe care le dezvoltăm nu a fost afectat, ne-a dat un imbold în a extinde această politică spre nelimitat”, a spus Eugen Bușoiu, Senior Engineering Manager la 3Pillar Global Iași, România.
Mai mult, munca în echipe distribuite este un dat al organigramei, ce le permite specialiștilor de la 3Pillar Global să profite de resursele și tehnologiile remarcabile pe care le au la dispoziție și care facilitează colaborarea, dincolo de bariere geografice sau fizice.
”Suntem în era redefinirii dinamicii organizaționale și avem o oportunitate extraordinară să rescriem „standardele” unui mediu de lucru, aducând mai multă flexibilitate, inovație și confort. Încrederea pe care o avem în colegii noștri și flexibilitatea organizațională sunt susținute și de metodologia de lucru și colaborarea cu clienții. Prin urmare, acest beneficiu a fost apreciat de colegi și considerăm că prin introducerea politicii de telemuncă nelimitată am ridicat standardul în industria IT din România”, susține Diana Bocăneală, Delivery Center Lead la 3Pillar Global România.
Oferirea posibilității de telemuncă este un beneficiu prin intermediul căruia compania își dorește să își întărească poziția ca și angajator dezirabil în rândul specialiștilor din domeniul IT. Compania are în plan o creștere semnificativă a numărului de angajați cu competențe pe tehnologiile cheie utilizate – Python, Java, Ruby on Rails, Front End și DevOps și implicarea lor în dezvoltarea de soluții software cu impact în verticale de piață precum educație, sănătate, media sau domeniul financiar.
3Pillar Global România face parte dintr-o organizație globală cu operațiuni pe trei continente și peste 900 de angajați. Prin cele 3 centre din România situate în Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, ce înglobează peste 500 de angajați și echipa de management operațional în România, 3Pillar Global România are o importanță strategică pe harta globală a organizației. Experții IT 3Pillar Global România dezvoltă produse solicitate de clienți de top din media și entertainment, informare, sănătate și financiar, printre care: PBS, CARFAX sau Equinox.