Reţeaua de sănătate Regina Maria derulează o campanie în magazinele Mega Image prin care oferă o reducere de 20% pentru analize dacă pacienţii cumpără fructe şi legume din magazinele retailerului.
În contextul în care o consultaţie la privat costă în medie 200 de lei, reducerea este una semnificativă. Pacienţii cu bilet de trimitere nu pot beneficia însă de această reducere, care nu se aplică nici în cazul investigaţiilor de imagistică (CT, RMN), al căror preţ trece de 500 de lei.
”Încurajăm un stil de viaţă sănătos şi pentru că este mai bine să previi decât să tratezi, îţi oferim 20% discount la consultaţii, analize de laborator şi ecografii în toate policlinicile noastre din Bucureşti şi din judeţele Ilfov, Constanţa, Timiş, Braşov, Cluj, pe întreaga perioadă a verii”, potrivit descrierii campaniei de pe site-ul Regina Maria.
Începând de anul trecut, din 2018, operatorii privaţi au crescut preţurile la analize şi consultaţii ca răspuns la creşterile salariale din sectorul de stat, clinicile private fiind nevoite să mărească salariile pentru a păstra personalul. În medie, preţurile au crescut cu circa 20%.
Campania reţelei de sănătate Regina Maria în magazinele Mega Image nu este prima de acest fel în cadrul retailerului belgiano-olandez, un alt exemplu fiind grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, care a plasat cartele SIM preplătite printre rafturile supermarketului. Cartelele pot fi activate imediat şi trasformate online în abonamente fără perioadă minimă contractuală.