Aglomerarea urbană şi lipsa de timp i-au determinat pe trei tineri activi din zona de call center-marketing şi marketing să investească 10.200 de euro într-o frizerie pe roţi, business ce poartă numele de Style to Go, de la care aşteaptă afaceri de 190.000 de lei (40.300 de euro) după primul an de activitate, scrie Ziarul Financiar.
Mihai Serester, cofondator şi CEO al Style to Go, împreună cu Adrian Bugan, în prezent manager la Frizeria Bucureşti (un lanţ de frizerii cu un concept unic în România), şi Margareta Toma au decis să vină în întâmpinarea persoanelor care nu au timp să mai viziteze saloanele de înfrumuseţare.
”Noi funcţionăm cu două scaune – două posturi de lucru. Media clienţilor pe zi de luni până vineri este de şase pe un scaun, ne învârtim în jurul mediei de 12 clienţi pe zi. Printre cele mai cerute servicii sunt pachetele pentru domni, Tuns-Spalat-Masaj-Styling, iar pe locul doi sunt abonamentele pe care le oferim femeilor, cele de 8 şedinţe pe lună, care includ coafat şi spălat. Femeile de la birou preferă să nu mai piardă timpul nici acasă spălându-se sau să stea să îl coafeze din perie”, a spus Mihai Serester, cofondator şi CEO al Style to Go, citat de ZF.
În prezent, în cadrul Style to Go lucrează patru persoane, din care două sunt pe partea de beauty, o persoană se ocupă cu marketingul şi una de contabilitate.
”Vom atinge toate zonele renumite din Bucureşti în care găsim clădiri de birouri. În curând vom ajunge şi la Cluj, unde vedem o piaţă foarte bună pentru acest business. Pe termen lung dorim să ajungem în oraşele principale din România. De asemenea vom lansa şi un sistem de francizare. Însă toate cu o planificare bună şi cu un focus constant”, a mai spus antreprenorul.
Facebook Style to Go