-0.3 C
Cluj-Napoca
sâmbătă, ianuarie 18, 2025
Google search engine
AcasăAFACERI LA ÎNCEPUTTrei tineri din Satu Mare veniţi la facultate în Cluj-Napoca au făcut...

Trei tineri din Satu Mare veniţi la facultate în Cluj-Napoca au făcut 120.000 de euro cu un restaurant cu paste ”to go”

Lucian Manta, Vlad Laptes şi Carmen David, trei tineri veniţi din Satu Mare la facultate în oraşul Cluj-Napoca, au pus pe picioare un restaurant cu paste ”to go” în 2014, cu fonduri proprii de circa 10.000 de euro, scrie Ziarul Financiar.

Conceptul restaurantului Pasta la Vista To Go a pornit de la o discuţie între cei trei gurmanzi, iubitori de paste, care şi-au dat seama că posibilităţile de a mânca din mers sunt reduse în România.

”Am deschis Pasta La Vista To Go când aveam 27 de ani, iar fiecare dintre noi avea un loc de muncă stabil. Pur şi simplu ne-am încăpăţânat să implementăm această idee de paste «to go». Ideea a apărut când ne-am dat seama că, la vremea respectivă, variantele de a mânca ceva din mers sunt limitate”, povestesc fondatorii businessului Rivier Pasta SRL, citaţi de ZF.

Tinerii sunt din Satu Mare, au venit în Cluj-Napoca la facultate şi nu s-au mai întors acasă de atunci. În 2018, cifra de afaceri a companiei a fost de aproape 120.000 de euro, iar profitul de 15.000 de euro, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. Veniturile companiei au fost în creştere cu 60% faţă de anul precedent. Antreprenorii spun că a fost un an bun, în care s-au bucurat de evoluţia pozitivă continuă a afacerii.

În prezent, în meniul companiei se regăsesc 17 sor­timente de paste, cel mai bine vândut fiind carbonara, urmat de bolognese, quattro formaggi sau arrabbiata. Preţurile produselor variază între 20 şi 24 de lei, fiind în raport direct cu cantitatea porţiei, de 360-460 de grame. Pastele sunt făcute în ritm rapid, iar clienţii le pot co­manda chiar şi la birou sau acasă.

”La început clienţii erau puţin reticenţi, dar asta nu ne-a descurajat. Eram primul loc de acest fel din Cluj-Napoca şi am avut răbdare. Clienţii sunt tot oameni şi e relativ uşor să transpui nevoile tale personale în produsele pe care le vinzi. Trebuie să existe un echilibru între costul produsului şi calitatea acestuia. Noi am gândit lucrurile simplu: dacă noi suntem mul­ţumiţi, şi clienţii vor fi mulţumiţi”, mai spun antre­prenorii.

Ei adaugă că numărul clienţilor depinde foarte mult de vreme sau de evenimentele care se petrec în oraş. Perioada cea mai tranzitată este prânzul, însă din ce în ce mai multe persoane le trec pragul şi pentru cină.

Sursa Foto: Facebook Pasta La Vista

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments