web analytics
Sunteți aici

Fabrica de la Braşov a producătorului chipsurilor Chio şi al seminţelor Nutline şi-a dublat profitul în 2018, la 5,7 mil. lei

Intersnack România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de snackuri, a finalizat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 417 milioane de lei ( 90 mil. euro ), mai mare cu 4% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Acesta este al şaselea an consecutiv de creştere pentru producătorul care deţine o fabrică la Braşov, ajungând la cel mai înalt nivel al businessului de când este prezent în România. Pe de altă parte, în 2018 profitul net al companiei s-a situat la 5,7 milioane de lei, mai mult decât dublu faţă de rezultatul înregistrat în 2017.

Germanii de la Intersnack au intrat direct în România în 1998, dar ulterior s-au dezvoltat prin investiţii şi achiziţii. În anul 2006 compania a achiziţionat compania Flipper, cu brandurile Felix şi Fiesta, iar patru ani mai târziu a semnat una dintre cele mai importante tranzacţii de la acea vreme din industria de profil. Recent, arahidele Felix au devenit Nutline.

Intersnack şi-a adăugat în portofoliu brandul de seminţe Nutline în 2010, atunci când l-a achiziţionat de la Alka Group, companie controlată de familia Krenzia. În acea perioadă, Nutline a venit la pachet şi cu o fabrică la Filipeştii de Pădure, însă aceasta a fost închiriată pe termen limitat de la foştii proprietari, pentru ca apoi producţia să fie integrată în unitatea de la Braşov.

Intersnack este unul dintre cele mai mari companii din industria snackurilor şi are în portofoliu branduri precum Nutline (seminţe), Felix şi Fiesta (arahide) sau Chio (chipsuri), brand care se bate cot la cot pe rafturi cu Lay’s, marcă din portofoliul PepsiCo. Conform celor mai recente date, un român consumă anual în medie jumătate de kilogram de chipsuri.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW