Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca şi-a bugetat pentru anul în curs investiţii de peste 2 mil. euro în retehnologizarea unor procese de fabricaţie. Compania intenţionează să-şi extindă reţeaua cu încă patru magazine până la finalul anului şi să-şi dezvolte reţeaua proprie de distribuţie.
”În 2019, alocăm un buget de peste 2 milioane de euro în retehnologizarea unor procese de fabricaţie, în vederea creşterii productivităţii muncii. De asemenea, vom dezvolta reţeaua proprie de distribuţie, astfel încât să avem o acoperire cât mai bună la nivel naţional şi să atingem noi standarde de performanţă pe piaţa românească şi nu numai”, a spus Mircea Stânceanu, Director Economic Farmec.
Anul trecut, producătorul de cosmetice a raportat afaceri de 236,5 mil. lei (50,8 mil. euro), în creştere cu 10% faţă de 2017, preconizând pentru 2019 un avans de 15% al businessului.
Producătorul clujean a anunţat că pregăteşte francizarea businessului atât pe plan intern cât şi extern. Capacitatea totală de producţie a companiei este de 27 milioane de produse.
La nivel naţional, Farmec deţine o reţea proprie de 26 de magazine de brand, în 2018 fiind inaugurate 5 magazine în punctele cheie ale României. La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate în peste 30 de state, iar în Europa compania este prezentă cu 7 magazine.
În iunie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Braşov, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara şi 19 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, Bucureşti (6 magazine), Constanţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea şi Râmnicu Vâlcea.