web analytics
Sunteți aici

Un tânăr de 34 de ani din Maramureş a adunat zeci de producători locali sub brandul ”Cămara Moroşenilor”

Marian Pop, un tânăr de 34 de ani din localitatea Tulghieş, judeţul Maramureş, s-a întors anul trecut din străinătate, unde a lucrat ca fotograf în domeniul hotelier, pentru a-şi face un business cu produse tradiţionale din satele maramureşene, scrie Ziarul Financiar.

”De-a lungul anilor, am lucrat preponderent în domeniul vânzărilor, iar apoi în străinătate, în domeniul fotografiei hoteliere. După această experienţă, am luat hotărârea de a-mi deschide un magazin online cu produse tradiţionale din Maramureş. Afacerea am conceput-o având ca repere trendul ascendent al pieţei de comerţ online din România şi faptul că Maramureşul este un brand turistic naţional şi inter­naţional”, povesteşte Marian Pop, fon­datorul companiei Cămara Mo­ro­şenilor, citat de ZF.

Antreprenorul a adăugat că în satul autentic maramureşean, copil fiind, a conoscut diferite tradiţii şi obiceiuri locale, pe care le-a păstrat în suflet şi care l-au făcut să se întoarcă la origini. Afacerea Cămara Moroşenilor, un magazinonline ce reuneşte peste 80 de produse specifice regiunii de nord a ţării, a luat naştere în noiembrie 2018. Investiţia antreprenorului a fost de aproximativ 1.000 de euro şi a constat în înfiinţarea companiei, deschiderea magazinului online şi dezvoltarea strategiei de marketing şi publicitate. Produsele sunt realizate de câteva zeci de producători locali din diverse zone ale judeţului Maramureş.

”Principalul motiv care m-a determinat să deschid magazinul online a fost să sprijin micii producători autohtoni să-şi promoveze produsele. Momentan avem circa 80 de produse în portofoliu, însă ne dorim să extindem gama pe viitor”, a mai spus Marian Pop.

Numărul comenzilor de până acum a fost de aproximativ 30, o parte venite de pe site şi o parte venite de pe alte magazine online agroalimentare sau platforme precum eMag.

”Acum aş putea spune că există interes pentru produsele noastre, dar cererea este direct influenţată de mai multi factori: concurenta, prezenta si promovare online. Cele mai căutate produse ale noastre sunt preparatele din carne. Pentru 2019 îmi doresc ca brandul Cămara Moroşenilor să devină cât mai prezent şi vizibil online. Iar pe viitor să începem expedierea produselor şi pe pieţele externe din UE”, a mai spus antreprenorul.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW