web analytics
Sunteți aici

Ursus atacă piaţa cu o băutură pe bază de sucuri de fructe, plante aromatice şi bere fără alcool

Ursus Breweries, cel mai mare jucător de pe piaţa berii din România, şi-a extins portofoliul cu un nou brand B-LIFE Botanicals, o băutură care conţine suc de fructe, plante aromatice şi bere fără alcool.

B-LIFE este disponibilă în două variante: B-LIFE cu zmeură, lavandă şi eucalipt şi B-LIFE cu flori de soc, cimbru şi lămâie. B-LIFE Botanicals se lansează în România printr-o campanie integrată care include: reclamă TV, promovare în mediul on-line şi panouri outdoor.

Ambele variante ale produsului sunt disponibile din luna mai, în principal în reţelele de comerţ modern şi tradiţional. Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, St. Stefanus, Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar şi marca de cidru Kingswood.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW