Brandul Marsupi, sub care familia Madly din Cluj-Napoca produce marsupii (sisteme pentru purtarea bebeluşilor) a vândut peste 200.000 de unităţi până în prezent, care au ajuns la export, în special pe piaţa din Germania, scrie Ziarul Financiar.
Pornit iniţial ca un proiect social pentru mamele care lucrau la domiciliu, Marsupi s-a dezvoltat ulterior ca un business de producţie într-o nişă a produselor pentru copii dominată de importuri.
Andrei Madly, antreprenorul care a pus bazele companiei alături de soţia sa, a avut câteva iniţiative de business, iar pe la jumătatea anilor 1990 a mers la câteva cursuri de business pentru a-şi îmbunătăţi experienţa în antreprenoriat.
”Producem în Cluj şi în împrejurimi, lucrăm aproape numai cu echipe care produc exclusiv pentru noi. Una dintre echipe este neschimbată de vreo zece ani. În procesul de producţie sunt implicate 25 de persoane. În primii şase ani am avut atelier propriu în care realizam produsele, dar apoi am externalizat producţia pentru că am văzut că este mai bine aşa”, a spus Andrei Madly, citat de ZF.
Investiţia iniţială a fost de circa 4.000 de euro, iar producţia a început efectiv în anul 1996. În medie, anual se produc câteva zeci de mii de marsupii, iar până acum compania a vândut peste 200.000 de produse în total. Planurile pentru 2019 sunt de consolidare a businessului, mai ales pe partea de website, identitate, testări. Un marsupiu costă circa 260 de lei, potrivit datelor de pe site-ul hiphip.ro, partener al companiei pe piaţa locală.
Brandul Marsupi este operat de compania Arfam SRL, deţinută de Andrei şi Johanna Madly, iar în 2017, cel mai recent an pentru care există date publice, a raportat afaceri de aproape 3,7 mil. lei, cu un profit de peste 900.000 de lei în acelaşi an, păstrându-şi vânzările la un nivel asemănător cu cel din 2016.
Sursa: Facebook Marsupi