Compania Coralia Com din Sighişoara, judeţul Mureş, controlată de antreprenorii Ovidiu Moldovan şi Dan Perţe, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 38,5 mil. lei (8,3 mil. euro), mai mult cu 12% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor.
Compania a încheiat anul 2018 cu un profit net de peste 766.000 de lei (165.000 de euro), în uşoară creştere faţă de anul precedent, şi cu un număr mediu de 131 de angajaţi, conform mfinanţe.ro.
Reţeaua Coralia Market deţine în prezent opt magazine de proximitate situate în principalele cartiere ale municipiului Sighişoara. În afară de reţeaua de retail, Coralia activează şi în zona de distribuţie, asigurând aprovizionarea diverselor magazine din localităţile din judeţul Mureş şi parţial din judeţele învecinatate.
Compania colaborează cu 26 de furnizori, printre care Perla Harghitei, Băneasa, Kamis, Ulker, Merve, Terra Bisco sau Misavan. Coralia dispune de un parc auto de 40 de autourisme, autoutilitare, camioane şi tiruri cu care acoperă toate canalele de distribuţie: retail, HoReCa şi en gros.
Povestea Coralia a început în urmă cu 22 de ani, atunci când doi prieteni din copilărie, Ovidiu Moldovan şi Dan Perţe, s-au asociat şi au pus bazele companiei Coralia Com, cu principal domeniu de activitate comerţ cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun.
Cei doi antreprenori au intrat şi pe segmentul de producţie, investind în 2010 în fabrica Oblio, care realizează şerveţele şi hârtie igienică pentru segmentul HoReCa şi pentru consumatorii casnici. Brandul sub care fabrica produce este Soffy, iar producţia este operată pe compania Oblio Com, cu afaceri de 5,3 mil. lei anul trecut, potrivit site-ului Ministerului Finanţelor.