web analytics
Sunteți aici

Clujenii Nicolae Doru Ţiţ şi Emilian Sergiu Rednic au investit 190.000 de euro într-o cafenea-bibliotecă

Antreprenorii Nicolae Doru Ţiţ şi Emilian Sergiu Rednic au pus pe harta locaţiilor din Cluj o cafenea-bibliotecă în urmă cu trei ani, sub brandul Bookla, din pasiunea pentru cărţi şi dorinţa de a construi un loc ca ”acasă”, scrie Ziarul Financiar.

Pentru a-şi materializa ideea, cei doi au atras finanţare prin Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane, la care au adăugat şi fonduri proprii, valoarea totală a investiţiei ridicându-se la aproximativ 190.000 de euro.

”Bookla a pornit de la dragostea pentru cărţi şi sentimentul pe care ţi-l dă cuvântul <acasă>. Businessul a fost cofinanţat din fonduri europene, valoarea totală a investiţiei fiind de aproximativ 190.000 euro. Cea mai mare parte a sumei s-a dus spre achiziţia de cărţi. Valoarea investiţiei într-un asemenea local poate fi nelimitată, trebuie doar să decizi câte cărţi vrei să achiziţionezi şi cât de valoroase doreşti să fie”, povesteşte Nicolae Doru Ţiţ, administratorul companiei Il Dolce Italiano Due SRL, care deţine brandul Bookla.

El spune că încă de la început clienţii au fost foarte receptivi la acest concept, iar o bună parte dintre ei au revenit şi i-au recomandat cunoştinţelor lor. Colecţia iniţială de cărţi a fost de peste 3.500 de volume, majoritatea achiziţionate din străinătate, din diferite do­menii, precum istorie, geografie, economie, IT sau domenii de nişă – medicină, fotografie, arhitectură, gastro­nomie ori călătorii.

”Ne-am dorit ca persoanele care ne trec pragul să găsească volume care nu sunt în librăriile din România. Între timp, colecţia s-a mărit, în special cu volume de beletristică, atât în limba română, cât şi în limbile en­gleză sau germană. Astfel, clienţii au posibilitatea să răsfoiască o gamă foarte largă de volume, în funcţie de preferinţele fiecăruia”, a mai spus Nicolae Doru Ţiţ

Compania a fost înfiinţată  în anul 2015, dar activitatea propriu zisă a pornit în 2016. Anul trecut, veniturile companiei au fost de aproximativ 300.000 de lei.

Începând din acest an, compania îşi propune să dezvolte mai multe concept, precum cel de coworking sau organizarea de evenimente. De asemenea, antreprenorul spune că planurile pe termen mediu vizează deschiderea unei terase în curte. El menţionează că nu se gândesc să se extindă în alte oraşe sau să francizeze businessul.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW