Trei antre­prenori au decis să-şi transforme pasiunea într-un business cu specific românesc bazat pe ciorbe, pe care s-au gândit să îl numească simplu: Ciorbărie. Până la finalul anului antre­prenorii preconizează atingerea unui număr de 16 unităţi în Capitală, precum şi în Iaşi, Cluj, Braşov şi Constanţa, scrie Business Magazin.

Conceptul s-a bazat în primul rând pe plăcerea personală a celor trei antreprenori de a mânca ciorbă zilnic, însă în spatele ideii businessului se află şi o observaţie făcută de-a lungul anilor, şi anume că peste 50% din clienţii res­tau­rantelor comandă şi o ciorbă, şi asta indiferent de oră.

”Am căutat aşadar un loc în care toţi împătimiţii de ciorbă să poată regăsi gustul copilăriei cu <o ciorbă că la mama sau bunica acasă>”, a spus Gabriel Voic, cofondator şi acţionar majoritar al companiei, citat de Business Magazin.

Busi­nessul a luat naştere în decembrie 2016 cu o investiţie iniţială de 23.000 de euro din fondurile proprii ale fondatorilor. Cele patru restaurante deschise în prezent înregistrează venituri cumulate de aproximativ 750.000 lei pe lună.

În restaurantele Ciorbăriei, valoarea bonului mediu este de 25-33 de lei, iar produsele au preţuri cuprinse între 9 şi 22 de lei pentru o porţie de ciorbă de 500 ml: Produsele comandate cel mai des sunt ciorbele de bază – de burtă, rădăuţeană, de perişoare – şi gulaşul, însă în meniu există o varietate de aproximativ 200 de reţete de pe tot globul (supe, borşuri, ciorbe) interpretate şi adaptate la gustul neaoş.

Un procent de 15-20% din vânzări este acoperit de comenzile online prin intermediul a două platforme de livrări cu care compania colaborează, însă reprezentanţii businessului lucrează acum la un sistem propriu de livrare care să suprime costurile de plus 30% pe care livratorii le percep.

Sursa Foto: Facebook Ciorbărie

Articole similare