Brandul Phenalex, lansat pe piaţă în 2010 de antreprenoarea Simona Bişboacă, sub care sunt realizate supli­men­te alimentare, cosmetice, dar şi pro­duse alimentare din ingrediente na­turale, a ajuns la vânzări de 1,6 mil. lei în 2018, în creştere cu 14% faţă de anul anterior, scrie Ziarul Financiar. După ce anul trecut a adăugat o gamă nouă de produse alimentare, antrepre­noarea şi-a propus un target de vânzări de 2 mil. lei pentru 2019.

”În 2018 am intrat cu o gamă nouă pe partea de produse alimentare, am făcut o dulceaţă diferită faţă de ce există pe piaţă deoarece conţine doar fructe. Practic am luat tradiţia de procesare a fructelor înainte de apariţia zahărului rafinat şi am folosit teh­no­logia de astăzi. Există cerere, momen­tan majoritatea vânzărilor se desfă­şoa­ră prin online”, a spus Simona Bişboacă, fondatoarea Phenalex, citată de ZF.

În fabrica din Oradea sunt realizate produse finite, precum AntioxiVita – un antioxidant pe bază de extract din struguri, Propolis esenţă şi spray-uri na­za­le naturale – gama Sinus Spa. O parte din materia primă este luată de la pro­du­că­tori români, în timp ce ingredientele exo­tice precum untul de cacao sau uleiul de cocos sunt importate.

Piaţa de suplimente alimentare este estimată la 200 mil. euro anual şi este dominată de importurile realizate de marile companii farma, care au şi alte segmente de produse farmaceutice pe piaţă. Dorinţa românilor pentru un stil de viaţă sănătos şi lipsa unui preţ impus de autorităţi la suplimentele alimentare (cum este cazul produselor eliberate cu prescripţie – n.red.), a dus la creşterea pieţei de la an la an cu circa 7-10%.

Sursa: Facebook Simona Bişboacă

Articole similare