web analytics
Sunteți aici

Decathlon bifează la Bistriţa cel de-al 24 magazin al reţelei din România

Retailerul de articole sportive Decathlon deschide pe 28 martie un magazin în cadrul Bistriţa Retail Park, proiectul dezvoltat de Element Development în urma unei investiţii de 9 milioane euro.

În afară de Decathlon, în centrul comercial au fost deschise Carrefour Market, Help Net, Lems, JYSK, Sportisimo, Dinoland, Inmedio, Contakt, Top Shop, Churreria Julia, Noodle Pack, Salad Box şi Angie’s Pizza.

Element Development a livrat Bistriţa Retail Park în 2018, sub conceptul unui ”strip mall” cu articole sportive, mobilă, produse pentru casă şi servicii pentru familie, ancorat de o unitate Carrefour Market.

”Zona unde am construit noi s-a transformat în noul pol comercial al oraşului, aici funcţionând pe lângă galeria comercială dezvoltată de noi şi piaţa agro-alimentară, magazinele Selgros, Altex şi Penny”, spune Ionuţ Bordei, CEO, Element Development. 

Bistriţa Retail Park are 7.850 mp, dezvoltarea lui fiind finanţată de Garanti Bank. Decathlon a încheiat anul  2018 cu 23 de magazine deschise pe piaţa locală, iar obiectivul pentru 2019 prevede deschiderea a încă cinci unităţi în România.

Grupul francez Decathlon, care a intrat pe piaţa locală în 2009 cu un magazin în cartierul bucureştean Militari, a avut în 2017 o cifră de afaceri de 760 mil. lei (165 mil. euro). Pe piaţa locală, retailerul Decathlon reuneşte peste 1.300 de colaboratori, într-o reţea de 23 de magazine, la care se adaugă platforma online.

Articole similare

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW