TeraSteel, subsidiara de panouri termoizolante şi structuri zincate din grupul TeraPlast, vizează pentru anul în curs o creştere de peste 15% a businessului, pe fondul investiţiilor din industrie, a lansării de noi produse şi a avansului investiţiilor străine, care vor genera creşteri în cererea de produse din portofoliul companiei.

Societatea a înregistrat anul trecut un avans de peste 53% la exporturi, pe fondul extinderii către piaţa din Serbia. De altfel, compania a înregistrat anul trecut creşteri de două cifre pe toate categoriile de produse. Astfel, volumul vânzărilor de panouri sandwich a crescut cu peste 54% faţă de 2017, de profile zincate cu 25%, iar cel al soluţiilor la cheie sub forma de hale industriale, spaţii logistice sau depozitare cu peste 15%.

”Creşterea capacităţii de producţie, îmbogăţirea portofoliului de produse şi extinderea pe piaţa din Serbia au avut o contribuţie decisivă la evoluţia favorabilă a companiei din ultimul an”, spune Cosmin Pătroiu, CEO TeraSteel.

În 2018, piaţa de panouri sandwich a fost puternic influenţată de dinamica înregistrată în sectorul de construcţii civile şi industriale, compania mizând pe o creştere a acestui segment şi pentru perioada următoare.

”Pentru România ne aşteptăm la o creştere de 3-5% a pieţei panourilor, în timp ce ritmul de creştere pentru Serbia estimăm că ajunge la 10%. Prin prezenţa în Serbia ne-am consolidat poziţia pe pieţele din regiune, iar în 2019 ne propunem să continuăm această expansiune a reţelei de distribuţie”, adaugă Cosmin Pătroiu.

TeraSteel este parte a Grupului TeraPlast, principalul producător de materiale de construcţii cu capital românesc. În 2017, compania şi-a extins prezenţa pe pieţele din regiune, prin TeraSteel Serbia, prima fabrică deschisă în străinătate după 1990 şi aflată integral în proprietatea unei companii private româneşti. În urma extinderii în Serbia, TeraSteel a devenit un jucător important pe pieţele de panouri din regiune, exportând în peste 25 de ţări din zona Europei Centrale şi de Sud-Est.

TeraSteel România şi TeraSteel Serbia fac parte, alături de Depaco, din Divizia Steel a Grupului TeraPlast. Anul trecut, Divizia Steel a fost principalul contributor la evoluţia pozitivă a rezultatelor financiare ale Grupului, după ce vânzările Diviziei au crescut cu 181% faţă de 2017, la peste 483 milioane de lei.

Articole similare

Lasă un răspuns