Suppa Bar, un local care vinde doar supe din bucătăria internaţională şi supe creme, controlat de antreprenorii Georgiana şi Caius Merşa, a finalizat anul 2018 cu afaceri de 200.000 de euro, cu două locaţii deschise în Timişoara, scrie Ziarul Financiar. Antreprenorii vor să extindă businessul în Bucureşti, Cluj şi Iaşi.

”Avem două direcţii de dezvoltare pentru anul viitor, vrem să ne extindem în Bucureşti, Cluj şi Iaşi. La Bucureşti cred că vom deschide prin franciză, iar în Cluj am fost deja şi am început căutarea”, a spus Caius Merşa, co-fondator al Suppa Bar citat de ZF. Cea de a doua direcţie de dezvol­tare implică extinderea businessului pe pieţele internaţionale, oraşele vizate fiind Roma sau Londra. 

”Avem în plan Roma sau Londra. Este un risc între 50.000 şi 100.000 de euro pe care credem că ni-l vom putea asuma la sfârşitul acestui an. Nu ne gândim la intrarea pe piaţa din Budapesta pentru că acolo există deja 11 locaţii similare cu Suppa Bar, la o scară mai mică. Urmează să deschidem locaţia din Cluj şi aşteptăm rezultatele discuţiilor pentru locaţia din Bucureşti, unde nu ştim exact cum o să procedăm, dacă va fi franciză sau locaţie proprie”, a explicat Caius Merşa.

Suppa Bar a luat naştere în urmă cu doi ani, fiind un business de nişă care vinde doar supe din bucătăriile inter­naţio­nale şi supe creme, gătite în locaţiile proprii din Timişoara.

”Noi facem supă şi supă cremă, gătim şi vindem. Avem peste 120 de reţete, facem cinci feluri de supă pe zi şi nu se repetă niciuna într-o săptămână. Deschidem la 12.00 şi de obicei în jurul orei 15.00 rămânem fără supă”, a spus Georgiana Merşa, co-fondator al businessului. Cele două locaţii din Timişoara înregistrează vânzări de peste 200 de boluri de supă pe zi. Un bol de supă costă 11 lei şi cântăreşte 400 de ml.

Articole similare

Lasă un răspuns