web analytics
Sunteți aici

Start-up-ul spaniol Glovo a lansat operaţiunile la Cluj-Napoca

Aplicaţia Glovo, care le permite utilizatorilor de smartphone-uri să comande direct de pe mobil orice îşi doresc, este disponibilă acum şi în Cluj-Napoca, acesta fiind al doilea oraş din România în care start-up-ul spaniol, înfiinţat în 2015 la Barcelona, şi-a lansat operaţiunile.

Glovo a intrat pe piaţa locală în mai anul trecut, aplicaţia fiind disponibilă până acum doar în Capitală, unde, în primele 7 luni de activitate, start-up-ul a intermediat vânzarea a peste 300.000 de produse în valoare totală de circa 7,5 milioane lei.

”În afara faptului că această lansare mar­chează începutul expansiunii noastre în România, faptul că în Cluj-Napoca există peste 500 de start-up-uri şi peste 1.300 de companii din zona de IT&C ne face să simţim că suntem în locul potrivit, împreună cu oameni şi companii care au acelaşi ADN ca şi noi. Viziunea noastră este să punem la dispoziţia tuturor comoditatea pe care o aduce această tehnologie dezvoltată de noi, care conectează utilizatorul cu între­gul oraş şi care creează o oportu­nitate pentru mii de gloveri să îşi mă­rească veniturile”, a declarat Victor Răcariu, directorul general al Glovo România.

Aplicaţia Glovo, care în esenţă este o platformă de tip marketplace, este folosită în special pentru comenzile de mân­care, categoria de restaurante generând circa 75% din totalul vân­zărilor intermediate. Pe lângă categoria de restaurante, utilizatorii Glovo mai au la dispoziţie alte şase categorii – băuturi, farmacie, supermar­ke­turi, curieri şi cadouri, la care se adaugă şi secţiunea anything (orice), unde aceştia pot comanda orice doresc.

Majoritatea comenzilor sunt plasate pentru mâncare, cumpărături din supermarketuri sau pentru serviciile de curierat, prin intermediul cărora clienţii pot trimite în mai puţin de o oră pachete sau plicuri în oraş, atât timp cât au mai puţin de 9 kg şi încap în cutia Glovo. De asemenea, serviciul de curierat permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la prieteni sau la birou, precum ochelari, chei şi genţi pentru ora de sport.

În perioada mai-decembrie 2018, valoarea medie a unei comenzi plasate prin intermediul aplicaţiei Glovo s-a situat la 50 de lei. Pe lângă costul pro­du­selor comandate, utilizatorii trebuie să plătească şi tariful de livrare al acestora. În ianuarie anul acesta, Glovo avea înrolaţi peste 2.000 de curieri şi peste 150 de parteneri.

Start-up-ul spaniol este prezent acum în peste 79 de oraşe (între care Paris, Madrid, Cairo, Istanbul şi Sao Paolo) din 21 de ţări de pe 3 continente – Europa, Africa, America de Sud şi Centrală. Peste 80 de milioane de comenzi au fost livrate în lume prin Glovo, cu un timp mediu de livrare de 35 de minute.

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW