Producătorul de cosmetice Viorica, un business care a pornit din Republica Moldova şi a intrat în 2017 pe piaţa românească cu un magazin de cosmetice în Iaşi, are în plan pentru următorii doi ani să deschidă noi locaţii. Oraşele vizate sunt Cluj-Napoca, Timişoara, Ploieşti, Constanţa şi Bucureşti, scrie Ziarul Financiar.

”Suntem la început de drum. De anul trecut am deschis un depozit în Bucureşti, încercăm să dezvoltăm distribuţia, portofoliul de parteneri, clienţi. Dorim să ajungem la 30 de magazine în maximum doi ani în Bucureşti. Vrem şi în celelalte mari oraşe, în Cluj-Napoca, Timişoara, Ploieşti, Constanţa”, a spus Vladimir Guţan, administratorul companiei din Ro­mânia, citat de ZF.

În Republica Moldova, reţeaua de magazine Viorica activează în circa 30 de locaţii stradale. Sub brandul Viorica sunt peste 300 de produse, iar cosmeticele sunt produse în fabrica din Moldova, cu materiile prime de pe piaţa locală de peste Prut.

Piaţa românească de cosmetice este în creştere în ultimii ani după ce apetitul românilor pentru aceste produse a început să crească odată cu intrarea economiei pe un trend ascendent. În piaţă activează atât giganţi internaţionali, cât şi jucători locali.

Articole similare

Lasă un răspuns