Retailerul francez de articole sportive Decathlon va deschide în 28 martie un nou magazin pe piaţa locală, în Bistriţa Retail Park. Decathlon a încheiat anul 2018 cu 23 de magazine locale, iar obiectivul pentru 2019 este să mai deschidă cinci magazine în România.
”Estimăm 28 de magazine deschise pe piaţa locală la sfârşitul anului 2019, extinderea unora din magazinele existente şi vom continua dezvoltarea livrărilor online prin demararea unei reţele de magazine/puncte de colectare în zonele dens populate unde, din cauza traficului lumea ajunge cu mai multă greutate la un magazin Decathlon existent”, a spus Lăcrămioara Roşca, director marketing în cadrul Decathlon România, într-un interviu pentru Ziarul Financiar.
Grupul francez, care a intrat pe piaţa locală în 2009 cu un magazin în cartierul bucureştean Militari, a avut în 2017 o cifră de afaceri de 760 mil. lei (165 mil. euro). Pe piaţa locală, retailerul Decathlon reuneşte peste 1.300 de colaboratori.
Piaţa totală a echipamentelor sportive, estimată la 2,5-2,7 mld. lei, este împărţită de jucătorii specializaţi precum Hervis, Intersport şi Decathlon, cu magazinele mobobrand – Adidas, Under Armour, Nike -, cu cele online şi cu lanţurile de hipermarketuri.