Mai pe romaneste ”Cum sa ii facem sa ne tina minte”

Ping-uri si wave-uri si like-uri si status-uri si post-uri si comment-uri si hashtag-uri. Plin de guri flamande care ne inunda de Luni pana Duminica mai rau ca vecinul de deasupra; guri care ne fac imuni la ce se spune. Dam din cap, zicem da si dam next. Intr-o lume in care multi vorbesc deodata dar nu zic nimic trebuie sa vorbesti altfel ca sa fii auzit.

Tocmai de aceea, am adus la St. Brendan’s o persoana care ne va arata ca nu e nevoie de 280 de caractere ca sa transimiti un mesaj. E de-ajuns doar unul. Al tau. Karen Glossop vine taman din Oxford ca sa ne arate cum putem lua niste idei bune si sa le transformam in povesti de succes. Nu prin grafice si statistici si profituri si pareri si impresii. Prin simpla prezenta de spirit care ne face de neuitat atunci cand prezentam ceva in fata unui public. Fie ca e vorba de a le spune parintilor de ce e o idee buna sa iti dai demisia pentru a te regasi sau, la fel de important, pentru a face rost de investitori pentru noua ta idee de business cu alpaca, sa stii sa prezinti in fata unui public nu are cum sa iti pice rau.

Un workshop interactiv care tine 2 zile (1 – 2 Februarie 2019), construit in jurul unor tehnici creative dar si pragmatice, masterclassul in ”Presenting with Impact” este ceea ce au nevoie cei care vor sa fie auziti.

Pe langa titlul de cadru didactic in Oxford, care, sa fim sinceri, ar fi destul de impresionant pe cont propriu, Karen Glossop se poate lauda si cu titlul de scriitoare si actrita, cu o experienta de peste 20 de ani in public speaking (asta da profil LinkedIn).

Printre clienții săi recenți se află: TechUK, London Luton Airport, The Royal Academy of Engineering si The National Centre of Cyber Security UK. Si probabil tu dupa ce o sa termini masterclass-ul asta si o sa te pui in valoare.

Din ’97 pana acum, Karen a acumulat o experienta vasta in public speaking si acum va mai acumula una impreuna cu tine: experienta de a ne invata cum sa gandim ca afara. Fie ca e vorba de tehnici care pot fi folosite in cadrul întâlnirilor informale sau de metode de a duce la bun sfarsit cu succes intalniri formale, la finalul acestui workshop noi vrem ca participantii sa poata sa:

  • isi structureze mesajul clar si convingator (adica sa nu bata apa-n piua)
  • adapteze abordarea si limbajul unor publicuri diferite (adica sa nu mestece guma cand vorbesc cu investitorii)
  • controleze emotiile care vin odata cu vorbitul in fata unui public si sa le inlocuiasca cu incredere in sine (adica sa nu dea inapoi)
  • exploateze puterea naturala a vocii fiecaruia (adica sa nu le tremure vocea daca sunt mai mult de 2 persoana prezente)
  • citeasca si sa interpreteze limbajul trupului, non-verbal, al interlocutorului (adica sa nu faca glume cand nu e cazul)
  • construiasca legaturi autentice si sa inspire incredere (adica sa fie asa cum ar trebui sa fie oamenii)

Fie ca vrei sa devi lider sau vrei sa inveti cum sa conduci o echipa sau vrei sa inveti cum sa vinzi mai bine sau vrei sa convingi investitorii ca ideea ta de start-up merita atentia sau, pur si simplu, vrei sa devi un comunicator mai bun, workshop-ul lui Karen este ceea ce iti trebuie. Si sa fim sinceri. Pe vremea aia in Februarie nu ai ceva mai bun de facut.  

Taxa de participare la cele 2 zile de Masteclass este de 160 Euro, TVA inclus. Pentru înscriere, informații si mai multe detalii despre acest proiect, puteți intra pe pagina: http://bit.ly/MasterclassInPresentingWithImpact

ȘCOALA DE INOVAȚIE DE LA CLUJ

De ce am făcut o școală de inovație? Pentru că n-o făcea nimeni. Pentru că suntem ultimii la antreprenoriat în Europa și ultimii la inovație, deși suntem printre primii în lume la software, printre primii în Europa în cinema, publicitate, muzică, arte vizuale și alte industrii creative. Și atunci, de ce nu avem mai multe companii inovatoare si branduri globale Made in Romania? De ce nu suntem în elita globală a inovației? Pentru că avem prea puțini oameni antrenați să fie creativi în domeniul lor. Cum să faci produse originale Made in Romania când avem un creativ la 1000 de programatori și un creativ la 5000 de antreprenori?

St. Brendan School of Innovation de la Cluj e un ou. Un început. Își propune să devină cel mai important centru de educație inovativă din jumătatea estică a continentului. O școală care va crește o generație de oameni care pot schimba România.

Articole similare

Lasă un răspuns