Reţeaua de restaurante Subway, care vinde sandwich-uri făcute la comandă în faţa clientului, vrea să se extindă în mai multe oraşe din ţară, printre care Timişoara, Bistriţa, Braşov, Constanţa, Craiova sau Bacău. Pentru expansiune, Subway are în vedere antreprenori responsabili şi motivaţi, cu experienţă managerială, care vor să dezvolte afaceri pe termen lung, scrie Ziarul Financiar.
”Francizatul român este din ce în ce mai interesat de investiţii scăzute, operaţiuni accesibile, planuri flexibile, sprijin internaţional, regional şi local şi publicitate”, spun reprezentanţii Subway.
Toate unităţile Subway funcţionează în sistem de franciză, fiecare restaurant fiind operat de o companie distinctă, astfel că nu există date financiare cumulate pentru întreg businessul Subway în România. Suprafaţa variază de la o unitate la alta în funcţie de spaţiul disponibil, între 100 şi 130 de metri pătraţi.
Subway are locaţii tradiţionale, precum cele din centrele comerciale sau situate stradal, dar şi non-tradiţionale, cum este cazul unităţilor din aeroporturi, spitale, benzinării, instituţii de învăţământ, staţii de transport în comun sau alte spaţii în parteneriat cu diferite businessuri.