Antreprenorii clujeni Puiu Dârlea şi Florin Goron au ajuns la o reţea de 20 de spălătorii auto self service, dintre care 17 francize, planurile companiei vizând 100 de unităţi în următorii cinci ani, scrie Ziarul Financiar. Investiţia într-o spălătorie auto self service jetPOINT începe cu un buget mediu ”la cheie” de aproximativ 50.000 de euro şi urcă până la 300.000 de euro, în funcţie de numărul de boxe.
Costurile de franciză sunt reprezentate de taxa de intrare în franciză de 2.000 euro per boxă, redevenţa lunară de 7,5% din încasări şi taxa de marketing de 0,5%.
Povestea lanţului de spălătorii auto self service jetPOINT a început în 2002, când Florin Goron, un tânăr ajuns departe de casă, împins de nevoie, a început să spele maşini. Acolo a avut loc primul contact cu industria ”car wash”. Întors în ţară şi-a folosit experienţa acumulată şi a deschis primul lanţ de spălătorii auto clasice, cu capital şi acţionariat integral românesc, în inima Transilvaniei, la Cluj-Napoca.
Florin Goron a devenit ulterior şi dealer al unui producător important de echipamente pentru industria ”car wash”. În contextul crizei de forţă de muncă a indetificat oportunitatea transformării spălătoriilor auto clasice în spălătorii auto self service, construind şi instalând astfel în 2015 prima spălătorie auto self service.
A urmat apoi întâlnirea cu Puiu Dârlea şi decizia de a deveni producători şi nu revânzători de echipamente. Şi astfel s-a născut brandul jetPOINT. După construirea şi instalarea mai multor spălătorii, ideea francizării afacerii a venit natural, povesteau anterior cei doi antreprenori.