Regina Maria, al doilea cel mai mare jucător din piaţa privată de sănătate, a înregistrat o creştere de 24% a cifrei de afaceri în 2018 comparativ cu anul precedent, ceea ce duce vânzările reţelei private la circa 680 de milioane de lei (aproximativ 150 mil. euro), scrie Ziarul Financiar.
”A fost un an foarte bun pentru noi, suntem peste 24% creştere faţă de 2017, aşa cum ne-am propus. Ne concentrăm să creştem în oraşele în care suntem deja prezenţi şi acesta e planul şi pentru 2019. Focusul nostru rămâne în oraşele şi judeţele unde suntem deja prezenţi, cu probabil două noi oraşe la care ne uităm”, a spus Fady Chreih, CEO al Regina Maria, citat de ZF.
Regina Maria a încheiat anul 2018 cu inaugurarea unui spital construit de la zero, dar şi cu achiziţia unui centru medical din Constanţa. Spitalul construit la Cluj-Napoca este rezultatul unei investiţii de 18 milioane de euro şi are 148 de paturi. Referitor la bugetul pentru 2019, directorul Regina Maria a precizat că se va încadra în ritmul din fiecare an, adică investiţii de cel puţin 17 milioane de euro.
”Ne propunem să investim în continuare în diferite proiecte de infrastructură medicală. Avem un buget separat pentru achiziţii şi continuăm achiziţiile acolo unde are sens din punctul de vedere medical şi al poziţionării noastre”, a mai spus Fady Chreih. La conferinţa de inaugurare a spitalului din Cluj-Napoca, reprezentantul Regina Maria a spus că sunt bugetate 2 milioane de euro doar pentru proiecte care vizează Clujul.