web analytics
Sunteți aici

Reţeaua de 13 farmacii Napofarm Cluj încheie anul cu afaceri de 12 mil. euro

Napofarm, un lanţ regional de 13 far­macii din Cluj, a ajuns la afaceri de 12 mil. euro (55 mil. lei) în 2018, în creştere cu peste 50% faţă de anul ante­rior, potri­vit Ziarului Financiar.

Deşi planurile pentru 2019 urmă­resc extinderea prin achiziţii, compania este dispusă să discute cu marii jucători pentru a vinde businessul, în cazul unei oferte concrete.

”Creşterea a venit după ce am dez­vol­tat farmaciile de la ţară, care au fost gre­enfield. Al doilea mo­tiv a fost faptul că reu­şim să facem rost de medi­ca­mente defi­ci­ta­re şi să ono­răm cererea pa­cien­ţi­lor şi dezvoltarea din oraş. Dacă există ofer­tă de exit, nu spu­nem nu la o discuţie. Oferte con­cre­te nu am avut, au fost tato­nări, toate marile lan­ţuri ne-au întrebat, dacă va fi o concretizare ne gân­dim să discutăm”, a spus pentru Richard Mihalache, far­ma­cist, unul dintre acţio­na­rii Napofarm, citat de ZF.

El conduce busines­sul alături de Sebastian Bereş, iar din acţio­na­riatul companiei mai face parte şi firma Rusav Farma­cie, în care este aso­ciat Mihalache. Ideea de la care a pornit înfiin­ţarea de far­macii a venit din faptul că antreprenorii şi-au dorit un business în retailul far­maceutic, do­me­niul lor de activitate. Cele 13 farmacii din grup func­ţionează pe societăţi dife­rite, nouă dintre ele sunt în Cluj-Napoca, restul sunt în mediul rural.

Retailul farmaceutic din Cluj este foarte concurenţial, atât marile lanţuri de la nivel naţional, cât şi jucători regionali cu câteva zeci de farmacii îşi împart dominaţia în Cluj. În ultimii ani, strategia marilor ju­că­tori de la nivel naţional a fost de ex­tindere prin achiziţia jucătorilor mai mici, a farmaciilor independente, create de antreprenori locali, de obicei farma­cişti de profesie.

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW