web analytics
Sunteți aici

Distribuitorul clujean de produse pentru comunicare vizuală Verla estimează afaceri de 10 mil. euro în 2019

Distribuitorul clujean de produse pentru comunicare vizuală Verla estimează pentru 2019 afaceri care vor atinge pragul de 10 mil. euro, echivalentul unei creşteri de 10% faţă de rezultatul din 2018. Compania fondată în urmă cu 25 de ani de către antreprenorul Viorel Verzea vizează extinderea portofoliului de produse pentru piaţa autohtonă cu produse inovative, în linie cu tendinţele de pe piaţa internaţională.

”2019 va fi în opinia noastră, anul în care clienţii se vor orienta tot mai mult către materiale textile, ca bază pentru producţia publicitară. Extrem de versatil, materialul textil permite integrarea elementelor de design într-un concept unitar, un nou tip de personalizare a campaniilor publicitare prin crearea unor ansambluri unice, capabile să ofere o experienţă diferită beneficiarilor finali”, a spus Viorel Verzea, fondatorul Verla.

Potrivit acestuia,  dacă în urmă cu câţiva ani, piaţa era dominată de soluţii clasice de signalistică sau promovare, în ultimii ani se pune tot mai mult accent pe ideea de design interior ca soluţie de comunicare şi promovare a produselor sau serviciilor.

Verla este unul dintre cei mai longevivi distribuitori de materiale destinate industriei publicitare din România, compania fondată în 1994, la Cluj-Napoca, dezvoltându-şi în timp activitatea la nivel naţional. Compania furnizează pentru industria de publicitate din România materiale importate din Belgia, Spania, Marea Britanie, Polonia, Japonia. Germania, Coreea sau China şi este în discuţii cu furnizori din Statele Unite ale Americii.

La nivel naţional, compania are 65 de angajaţi şi operează două depozite, unul in Cluj şi altul în Bucureşti şi mai multe magazine de decoraţiuni interioare sub brandul Verla Decor şi Studio Print. Pe parcursul acestui an, Verla s-a aflat timp de mai multe luni în negocieri privind o posibilă tranzacţie cu compania franceză Antalis, un jucător important atât la nivel european, prezent de mai mulţi ani şi pe piaţa din România, dar până la urmă negocierile au fost închise din cauza diferenţelor de viziune strategică pentru viitor ale celor două părţi.   

Sursa Foto: Facebook Verla

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW