Lantul de brutarii-bistrou Paul, care detine 17 unitati pe piata locala, a anuntat ca serviciul de catering va fi disponibil în Cluj-Napoca şi Bucureşti, iar cel de Candy Bar în Bucureşti şi Constanţa, scrie Ziarul Financiar.
”Am lansat brandul în România în anul 2008, iar în prezent sărbătorim 10 ani de activitate pe piaţa locală, cu 17 unităţi. Suntem în Bucureşti cu 13 unităţi şi în alte trei oraşe din ţară – Ploieşti, Cluj-Napoca (două brutării) şi Constanţa”, a spus Ovidiu Albu, general manager al Paul România, citat de ZF. Compania este adusă pe plan local în sistem de franciză de mai mulţi antreprenori.
Cifra de afaceri a companiei Moulin D’or, care operează reţeaua Paul, a ajuns anul trecut la afaceri de aproape 10 milioane de euro, în urcare cu circa 7% faţă de 2016. După cifra de afaceri de anul trecut, compania Moulin D’or este unul dintre cei mai puternici zece jucători de pe piaţa de restaurante din România, o piaţă de 2 mld. euro dominată de McDonald’s şi KFC.
Brutăriile
Paul au făcut parte din acelaşi grup cu KFC şi Pizza Hut, branduri
operate acum de compania Sphera Franchise Group. Aceasta este listată la
bursă, iar reţeaua Paul are acum management separat.