Fabrica de Lapte Braşov, producătorul lactatelor Olympus, Oly, Fabrica Braşoveanu şi Stragghisto, estimează pentru anul acesta o creştere a cifrei de afaceri cu 10% faţă de anul precedent, până la 100 de milioane de euro, scrie Ziarul Financiar.

”Consumatorii români s-au arătat mereu deschişi la oferta produselor din portofoliul Olympus, motiv pentru care, încă de la intrarea pe piaţa locală, am înregistrat de la an la an creşteri în vânzări. Ne aflăm pe o pantă ascendentă, în prezent ne poziţionăm pe locul trei în topul jucătorilor din lactate şi ţintim să închidem anul acesta cu o creştere de 10% faţă de anul trecut şi să ajungem la o cifră de afaceri de 100 milioane de euro”, a spus Athanasios Giannousis, director comercial Olympus România, citat de ZF.

Grupul elen Olympus a intrat pe piaţa din România în 1999, iar anterior deschiderii fabricii din Hălchiu (jud. Braşov) a operat o unitate de producţie în localitatea Baraolt, judeţul Covasna. Fabrica din judeţul Braşov a fost deschisă în 2011 după o investiţie iniţială de 55 de milioane de euro. Însă, ulterior Olympus a continuat investiţiile, ajungând la un total de 130 mil. euro investiţi pe plan local de la intrarea pe piaţă, conform datelor furnizate de companie. În prezent, compania are 450 de angajaţi. Anul acesta, compania a investit 20 de milioane de euro în România, inclusiv în lansarea pe piaţă a brandului Stragghisto.

Articole similare

Lasă un răspuns