BestValue a redeschis magazinul travel retail de pe aeroportul din Cluj-Napoca,Terminalul Plecări Internaţionale, în urma unei investiţii de 800.000 de euro. Noul magazinul de pe aeroportul din Cluj-Napoca devine astfel al doilea magazin BestValue ca importanţă şi cifră de afaceri, după aeroportul Henri Coandă din Bucureşti, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
”Investiţia a presupus atât realocarea spaţiului pentru categoriile de produse existente, o suprafaţă extinsă pentru categoria fashion şi accesorii, cât şi repoziţionarea diverselor categorii de produse. Cu un portofoliu de peste 2.000 de produse, noul magazin de tip walk-through găzduieşte 50 de branduri de parfumerie, branduri de fashion, de bijuterii, băuturi şi dulciuri, jucării, valize şi suveniruri”, se arată în comunicatul de presă al companiei. Design-ul magazinului a fost conceput de echipa de arhitecţi de la Abstract Design din Cluj-Napoca, în colaborare cu echipa de arhitecţi Millenium Pro Design.
BestValue este prezent pe aeroportul din Cluj-Napoca cu două magazine pe fluxurile internaţionale de pasageri, unul situat în terminalul Plecări Internaţionale, care a trecut printr-un amplu proces de remodelare, şi celălalt în terminalul Sosiri Internaţionale, dar şi cu un magazin Crew Shop, destinat angajaţilor aeroportului. Magazinele BestValue din Cluj-Napoca generează 10% din totalul vânzărilor pentru grupul Millenium.
Reţea de 16 magazine
Brandul de retail al Millennium Pro Design este BestValue, iar reţeaua de 16 magazine acoperă cele mai importante aeroporturi din România: Bucureşti Otopeni (6 magazine), Cluj-Napoca (2), Timişoara (2), Craiova, Iaşi, Suceava, Bacău, Constanţa şi Oradea.