Distribuitorul de produse şi accesorii electronice Vitacom Electronics din Cluj-Napoca a înregistrat în primele nouă luni ale acestui an o cifră de afaceri de 38,5 milioane de lei, cu 13,5% mai mare decât în perioada similară a anului trecut.
Cele mai bine vândute produse au fost sursele de alimentare, becurile cu LED, accesoriile audio, robineţii, boxele, cablurile HDMI şi acumulatorii plumb-acid. Majoritatea produselor care au performat sunt arondate brandului propriu Well, aflat în focusul companiei pentru dezvoltare. Pentru întregul an, compania, controlată de antreprenorul Vasile Andrei Vita, anticipează o creştere de 15% a vânzărilor efectuate, de 57,3 milioane lei.
”Ne dorim să ţinem pasul cu piaţa şi, dacă este posibil, să depăşim valorile stabilite de către aceasta. Ne bazăm pe încrederea clienţilor, acesta fiind principalul vector care să susţină atingerea obiectivului propus”, a precizat Aviva Vita, PR & Marketing Manager în cadrul Vitacom Electronics.
În ceea ce priveşte raportul vânzărilor online versus offline, retailerul Vitacom încearcă să menţină un echilibru între cele două canalele de desfacere. Vânzările online au reprezentat 55%, clienţii companiei îndreptându-se tot mai mult către magazinul online.
”Obiectivul stabilit la începutul anului 2018 a fost depăşit cu 13,5% faţă de anul trecut. În ceea ce priveşte profitul, dacă ne referim la aceeaşi perioadă, vorbim de o creştere de 3%”, a spus Aviva Vita.