Clienţii Băncii Transilvania au posibilitatea de a face plăţi contactless prin intermediul smartwatch-ului, în urma unui parteneriat cu producătorul de tehnologii de navigare GPS Garmin, acestea având opţiunea Pay, prin conectarea cardurilor Visa BT .
Prin noua opţiune de plată la comercianţi, clienţii Băncii Transilvania au acces la toate funcţionalităţile şi beneficiile pe care le primesc atunci când plătesc cu cardul fizic sau cu cel digital din aplicaţia BT Pay, şi anume: puncte de loialitate STAR (pentru cardurile de cumpărături), respectiv Mile Premiu (pentru cardurile de călătorii).
Clienţii BT au acum 6 alternative de plată a cumpărăturilor la comercianţi: cardul fizic, cardul digital din aplicaţia BT Pay, unul dintre accesoriile colecţiei BT Pay (ceas, brăţară, sticker – toate contactless) şi smartwatch-ul Garmin.
”Suntem încântaţi să adăugăm Garmin Pay gamei de opţiuni de plată pentru clienţii Băncii Transilvania. Pe măsură ce tot mai multe persoane includ mişcarea în viaţa lor de zi cu zi, nevoile lor devin tot mai diferite, mergând înspre opţiuni simple şi convenabile. Aşa ar fi libertatea de a face cumpărături cu smartwach-ul la finalul unui antrenament sau al unei plimbări, fără a mai fi nevoiţi să avem la noi numerar, card sau chiar telefon. Această nouă opţiune completează soluţiile de plată mobilă din portofoliul BT şi confirmă angajamentul nostru de a extinde opţiunile digitale prin adaptarea la schimbările din stilul de viaţă al clienţilor noştri”, a declarant Oana Ilaş, Director Dezvoltare & Management Produse Retail, Banca Transilvania.
Pentru a avea acces la această variant de plată, clienţii BT au nevoie de un device compatibil şi de un cont Garmin, înrolat în smartphone.
”Mă bucur că putem anunţa Garmin Pay în România la foarte puţin timp după lansarea pe pieţele din Vest. Este un instrument extrem de util pentru cei cu un stil de viaţă activ şi pentru sportivii care au permanent nevoie de mobilitate. Garmin Pay este disponibil pe o serie de smartwatch-uri Garmin, urmând să fie dezvoltat şi pe noi modele, odată cu lansările din 2019”, a menţionat Alexandru Moise, Sales & Marketing Manager Bulgaria, Ungaria, România şi Republica Moldova, Garmin.
Garmin este un producător de tehnologii de navigare GPS. Navigatoarele Garmin sunt concepute pentru diverse aplicaţii, care includ echipamentele pentru automobile, aviaţie, marină, de călătorie şi echipamente sportive, precum şi echipamente pentru aplicatii wireless. Banca Transilvania are 3,2 milioane de carduri în portofoliu şi 19% cotă de piaţă.
”Lansarea plăţilor contactless prin ceasuri inteligente reprezintă un pas natural în parteneriatul pe termen lung pe care îl avem cu Banca Transilvania, prima bancă din Europa de Sud-Est care a lansat la începutul acestui an plata cu telefonul mobil securizată cu ajutorul tehnologiei de tokenizare a Visa. Românii s-au obişnuit în ultimii ani cu plăţile contactless, care oferă avantaje incontestabile: rapiditate, uşurinţă şi simplitate. Dispozitivele electronice de mici dimensiuni purtate ca accesorii preiau toate aceste avantaje şi merg chiar mai departe: sunt în permanent contact cu utilizatorul şi sunt integrate natural în acţiunile lui, de aceea experienţa de plată este intuitivă şi sigură”, a spus Cătălin Creţu, general manager pentru România, Croaţia, Malta şi Slovenia în cadrul Visa.