Banca Transilvania lanseaza vineri, in 16 noiembrie, campania de shopping bancar online Bank Friday, care se va derula pe site-ul BT, in intervalul orar 8:00-23:59.
Bank Friday inseamna reduceri, gratuitati sau alte beneficii la o parte dintre produsele si serviciile Bancii Transilvania: credite, linie de credit pe contul curent, carduri, BT24, aplicatia BT Pay, respectiv la o serie de solutii complementare bankingului pentru antreprenori.
Este al 4-lea an in care Black Friday devine Bank Friday la Banca Transilvania. In cadrul acestei campanii, BT a oferit in total peste 30.000 de produse si servicii la promotie, facand astfel bankingul tot mai accesibil. In fiecare an stocurile initiale au fost epuizate, iar o parte dintre acestea au fost suplimentate. Cele mai cautate produsele si servicii in cadrul Bank Friday au fost pana acum: BT24 Internet Banking & Mobile Banking, cardurile de credit, creditul de nevoi personale Practic BT, linia de credit pe contul curent, depozitele si creditele IMM.
Banca Transilvania este cea care a lansat in premiera pe piata din România conceptul de shopping bancar. Este vorba de campanii tematice, inspirate de semnificatia anumitor date, evenimente si trenduri: Bank Friday, Bank to School, DragoBT, Banksylvania, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Bankschet si Ziua Barbosilor.
In apropierea campaniilor de Black Friday la diferiti comercianti, Banca Transilvania a pregatit pe platforma online Intreb BT informatii despre cum se poate modifica limita de tranzactionare zilnica de pe card, cum se poate inrola un card in 3D Secure pentru platile online, precum si alte detalii despre produsele si serviciile BT folosite la plata cumparaturilor online. De asemenea, robotul Livia de la BT ofera informatii despre conturile, produsele si serviciile pe care clientul BT doreste sa le afle non-stop si rapid.