11.7 C
Cluj-Napoca
duminică, octombrie 6, 2024
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALDistribuitorul Safeway International Impex din Cluj-Napoca mizează pe afaceri de peste 100...

Distribuitorul Safeway International Impex din Cluj-Napoca mizează pe afaceri de peste 100 mil. lei

Distribuitorul de produse alimentare, băuturi alcoolice şi nonalcoolice Safeway International Impex din Cluj-Napoca, con­tro­lat de familia Shakhshir, care de­ţine pe piaţa locală şi franciza de fashion Bossini, estimează că va finaliza anul în curs cu o cifră de afaceri de 90 mil. lei (19,4 mil. euro), urmând ca anul viitor să treacă de pragul de 100 mil. lei (21,5 mil. euro), o creştere de 12% faţă de 2018. Compania operează în prezent la Cluj-Napoca cinci magazine alimen­tare sub brandul Home Garden şi are în plan pen­tru următoarea perioadă extin­derea reţelei, scrie Ziarul Financiar.

”Anul 2018 este un an în care con­sumatorul a devenit mai conştient şi mai pretenţios în ceea ce priveşte cali­tatea produselor consumate. A scăzut sensibilitatea acestora la preţ şi au crescut aşteptările lor, inclusiv de la pro­dusele FMCG. Deţinem 5 maga­zine în acest moment şi avem în plan să extindem reţeaua”, a spus Ghassan Shakh­shir, marketing ma­na­ger la Safeway Inter­national Impex

Compania este unul dintre principalii furnizori de produse alimentare şi băuturi alcoolice şi non- alco­olice în partea de nord-vest a ţării, având aco­perire directă în jude­ţe­le Cluj, Sălaj şi Bistriţa-Năsăud, şi acoperire prin distri­buitori în alte 32 de ju­deţe, potrivit unor infor­maţii furni­zate ante­rior de com­pa­nie. Bran­durile pro­prii ale Safe­way Inter­natio­nal Impex sunt Home Gar­den, Aro­ma şi Ricetta.

Home Gar­den este o ga­mă de pro­duse ali­men­tare, Aroma este o ga­mă de produse de tip condi­mente şi nu­cifere, iar Ricetta este mar­ca de orez de calitate superioară im­portată din Portugalia. Partenerii Safeway International Impex ac­ti­vează pe mai multe canale de distri­buţie: Retail, HoReCa şi Inter­national Key Accounts. Pro­du­sele sub marca proprie Home Garden se re­gă­sesc în toate aceste canale, iar în retailul modern sunt prezente în reţelele Auchan, Carrefour, Mega Image, Profi, Selgros sau Unicarm, con­form infor­maţiilor anterioare ale companiei.

”O altă provocare în acest an a fost stabilizarea personalului şi creşterea productivităţii acestuia în condiţiile lipsei forţei de muncă din piaţă”, a mai spus Ghassan Shakhshir.

Investiţii de 800.000 de euro în dezvoltare

Compania Safeway International Impex a ajuns la 100 de angajaţi, însă pentru tot grupul (magazine, ambalare şi fashion) lucrează 200 de oameni. Compania a investit 800.000 de euro în extinderea capacităţii de depozitare cu 1.520 de paleţi, ajungând în prezent la o capacitate de stocare de 4.500 de paleţi, în dezvoltarea echipamentelor de manipulare, depozitare şi îmbunătăţirea fluxurilor de producţie.

Safeway International Impex a fost înfiinţată în anul 1994 la Cluj-Napoca de către antreprenorii Shakhshir Hadeel şi Shakhshir Basel, care deţin pe piaţa locală şi franciza de fashion Bossini.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments