10.6 C
Cluj-Napoca
vineri, martie 28, 2025
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALProducătorul de încălțăminte Clujana a deschis un magazin online și un showroom...

Producătorul de încălțăminte Clujana a deschis un magazin online și un showroom în Cluj-Napoca

Clujana, unul dintre cele mai vechi branduri româneşti, a deschis un magazin online și cel de-al doilea showroom de încălțăminte din piele în Cluj-Napoca. Deși a intrat în insolvență la începutul acestui an, Clujana arată deja primele semne reale de însănătoșire.

Compania, aflată în procedură de insolvență în portofoliul CITR, deține două showroom-uri în Cluj-Napoca și colaborează pentru desfacerea produselor sale cu parteneri din județele Sibiu, Mureș, Iași și Cluj. Compania exportă produsele în mai multe magazine din Germania și Italia. Clujana și CITR estimează o creștere cu 20% a vânzărilor produselor din portofoliu.

”Clujana însemnă în primul rând istorie și tradiție, atât prin prisma longevității sale, cât și prin calitatea produselor pe care le fabrică. Unul dintre obiectivele noastre este să creăm mediul propice pentru adaptarea brandului la piață și să cucerim un segment de clienți neexplorat până acum, tineri cu vârste între 25-40 de ani. Restructurarea Clujana presupune un mix de tradiție și modernitate, esențial pentru salvarea acestui brand important. Ca și până acum, CITR își propune reintegrarea pe piață a brandurilor locale cu potențial, care să contribuie la stabilitatea economiei românești”, a spus Mariana Boiciuc, Partner CITR Cluj.

Clujana a fost înainte de anul 1989 una dintre cele mai importante fabrici de încălţăminte din România. În anii de glorie, peste 80% din producţia fabricii erau destinate exportului, iar întreaga nomenclatură comunistă îşi comanda încălţămintea la Cluj.

”Deschiderea magazinului online și extinderea printr-un nou showroom în Cluj-Napoca marchează o nouă etapă în relația cu clienții noștri. Vrem ca produsele Clujana să ajungă mai repede la ei. Ne propunem să continuăm tradiția Clujana, dar și să dăm un suflu nou brandului prin diversificarea portofoliul de produse. De aceea, credem noi, trecerea în mediul digital demonstrează că înțelegem mai bine piața și că suntem deschiși să ne adaptăm. Avem încredere că acești primi pași deschid un nou drum, de creștere, pentru compania noastră”, a spus  Florin Gliga, Administrator special Clujana.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments