-2.3 C
Cluj-Napoca
luni, ianuarie 20, 2025
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALStudiu: Unu din doi antreprenori locali consideră că reducerea impozitării ar duce...

Studiu: Unu din doi antreprenori locali consideră că reducerea impozitării ar duce la dezvoltarea afacerilor pe care le deţin

Valoarea impozitelor, siguranţa financiară sau situaţia economică a ţării reprezintă principalele obstacole pe care antrepronorii le-au identificat ca fiind importante în dezvoltarea businessului lor, proprietarii de afaceri independente din România considerând că reducerea şi simplificarea impozitării ar putea contribui semnificativ la prosperitatea businessurilor pe care le deţin, arată un studiu realizat de grupul german Metro în zece ţări, printre care şi România.

Astfel, proprietarii de afaceri independente locale se aşteaptă să fie sprijiniţi de guvern, 58% dintre aceştia estimând că reducerea şi simplificarea impozitării ar contribui la dezvoltarea afacerii lor. Totodată, 42% dintre participanţii la studiul Metro în România sunt de părere că afacerile independente au o contribuţie majoră în economia locală în timp ce doar 10% au afirmat acelaşi lucru despre afacerile non independente.

Consumatorii îşi arată apecierea faţă de afacerile independente mai ales prin comportamentul de cumpărare, 31% dintre respondenţi preferând să achiziţioneze produse de la afaceri independente, de patru ori mai mulţi faţă de cei care frecventează afaceri non-independente (7%).

Principalele motive se referă la susţienerea comunităţii locale (40%), pentru că apreciază calitatea mai bună a serviciilor (39%) sau pentru că preferă să cumpere de la oameni pe care îi cunosc (39%).

Chiar dacă există apreciere şi susţinere din partea consumatorilor pentru afacerile independente, un procent covârşitor de 69% dintre români se confruntă cu dificultăţi în accesarea afacerilor independente. Acest lucru este cauzat de lipsa de vizibilitate, 79% dintre consumatori au declarat că nu sunt expuşi la destule reclame ale afacerilor independente, în timp ce 74% dintre respondenţi afirmă că afacerile independente nu au prezenţă online.

Doar puţin peste jumătate dintre proprietarii intervievaţi au conturi de social media (51%) şi doar 33% au site propriu, deşi majoritatea (90%) recunosc că instrumetele digitale sunt importante pentru promovarea afacerii. De asemenea, 64% dintre antreprenori declară că nu au avut suficient de mulţi clienţi în ziua deschiderii afacerii pe care o deţin.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments