web analytics
Sunteți aici

Importatorul cafelei Julius Meinl a făcut profit după cinci ani consecutivi de pierdere

Compania Julius Meinl România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cafelei premium, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 37,7 mil. lei (8,3 mil. euro), în creş­tere cu aproximativ 9% faţă de anul ante­rior, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor.

Compania a înregistrat anul trecut un profit net de circa 534.000 de lei (117.000 euro), du­pă cinci ani consecutivi de pier­dere, conform datelor pu­blice. Importatorul cafelei Julius Meinl a avut anul trecut un număr mediu de 74 de angajaţi, conform site-ului mfinanţe.ro.

Producătorul austriac de cafea a intrat în mod direct pe piaţa locală în anul 2005, prin achiziţia importatorului exclusiv de până atunci de pe piaţa românească, compania Novo din Târgu-Secuiesc (judeţul Covasna). După preluare, aceasta a fost redenumită Julius Meinl România. Novo era o compa­nie dezvoltată de la zero de doi antreprenori locali – Tibor Dobri, cel care conduce acum afacerea Julius Meinl, şi Simon Attila Ladislau. Familia austriacă Meinl mai deţine pe plan local şi producătorii de ciocolată Kandia Dulce şi Heidi Chocolat.

Julius Meinl serveşte zilnic peste 40.000 de clienţi

Grupul aus­triac Julius Meinl, deţinut de familia Meinl, este prezent în peste 70 de ţări, având aproximativ 650 de angajaţi. Focusul afacerii este cafeaua, ceaiul şi gemurile de fructe, însă cafeaua reprezintă cea mai importantă categorie. Julius Meinl serveşte zilnic peste 40.000 de clienţi din întreaga lume, potrivit informaţiilor de pe site-ul companiei.

Sursa Foto: Julius Meinl România

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW