Ansamblul Openville, proiectul mixt care integrează actualul Iulius Mall, o investiţie de 220 de milioane de euro, deţinută în proporţii egale de omul de afaceri Iulian Dascălu şi de fondul olandez de investiţii Atterbury Europe, a adus la Timişoara brandurile Professional Makeup, BUZZ şi Sport Vision.

Brandul american de produse cosmetice NYX Professional Makeup a inaugurat la Timişoara primul său magazin din vestul ţării. Acesta este situat la demisolul Iulius Mall, parte a ansamblului mixt Openville, aflat în plină dezvoltare şi care va completa oferta de retail a actualului mall cu o suprafaţă de 47.000 mp, ajungând la un total de 118.000 mp închiriabili.

Magazinul NYX Professional Makeup din Openville Timişoara este cel de-al doilea din reţeaua de mall-uri a companiei IULIUS, după cel din Iulius Mall Cluj. Brandul le oferă clientelor sale o gamă completă și personalizată de produse de înfrumusețare de calitate superioară. De la farduri de ochi, baze de machiaj, fonduri de ten, pudre, blush-uri, iluminatoare, corectoare, gloss-uri de buze, rujuri lichide şi clasice, mascara, gene false, până la pensule şi alte accesorii, articolele NYX Professional Makeup nu lipsesc din trusele de machiaj ale specialiștilor din întreaga lume.

BUZZ, brandul adresat iubitorilor şi împătimiţilor culturii sneakers-ilor, a deschis în Iulius Mall Timişoara primul magazin din vestul ţării, în acelaşi timp cu Sport Vision, magazinul multibrand cu cea mai extinsă gamă de articole sportive. Cele două magazine au o suprafaţă totală de 300 mp şi completează mixul din zona sport a mall-ului.

BUZZ Sneaker Station promovează cultura urbană şi este destinaţia principală pentru iubitorii de sneakers, care vor găsi o gamă variată de modele de încălţăminte, unele în ediţii limitate, de la cele mai populare branduri, precum: Nike, Jordan, Adidas, New Balance, Puma, Converse, New Era. BUZZ este prezent în România cu şapte magazine, în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa şi Galaţi, la care se adaugă şi un magazin de tip outlet, în Capitală.

La Sport Vision, sportivii de performanţă, împătimiţii expediţiilor sau cei care doresc să facă mişcare vor găsi o colecţie completă de îmbrăcăminte, încălţăminte, echipamente şi accesorii, pentru bărbaţi, femei şi copii. Sport Vision are la bază conceptul de magazin multibrand, deținând licenţă pentru peste 40 de branduri din domeniu, precum: Champion, Lonsdale, Ellesse, Umbro, Slazenger. Totodată, este partener internațional cu branduri de top din lume, ca: Nike, Adidas, Reebok, Converse, Puma, Jordan, Asics, New Balance, Timberland și altele. Sport Vision are 10 magazine în România, deschise în oraşe precum Bucureşti, Iaşi, Cluj-Napoca, Râmnicu Vâlcea şi Galaţi.

Odată cu finalizarea primei etape a ansamblului mixt Openville, timișorenii vor beneficia de noi concepte de shopping şi entertaiment, în premieră pentru regiune. Dezvoltat în proximitatea Iulius Mall Timișoara, Openville va oferi, pe lângă peste 100 de noi magazine, un nou concept de cinema şi o varietate de destinații pentru petrecerea timpului liber, 10 săli pentru evenimente private şi corporate, precum şi numeroase restaurante şi cafenele tematice, cu panoramă spre cel mai mare parc suspendat din țară.

Investiţie estimată la peste 220 milioane de euro

Lucrările la componenta de retail au început în decembrie 2017 şi presupun crearea unei suprafaţe adiţionale de 47.000 mp, reprezentând extensia Iulius Mall Timișoara şi amenajarea unor spații de retail suplimentare la parterul clădirilor de birouri şi în zona parcului din ansamblu.

Prima etapă a celui mai mare proiect mixt din vestul ţării va include şi 50.000 mp de birouri în operare (UBC 1, UBC 2, UBC 3) şi 52.000 mp în construcţie (UBC 0), un parc, un pasaj subteran destinat traficului auto şi peste 1.500 de noi locuri de parcare. Proiectul mixt Openville este realizat de companiile Iulius şi Atterbury Europe, reprezentând o investiţie estimată la peste 220 milioane de euro.

Articole similare

Lasă un răspuns