Carmangeria Bătrânu’ Sas, deţinută de doi tineri economişti, Adrian Munteanu (32 de ani) şi Andrei Drăgan Răduleţ (33 de ani), a ajuns la afaceri de 6 milioane de lei (peste 1,3 mil. euro) şi patru magazine în Sibiu.

”Sezonul estival a fost unul foarte plin pentru noi, întrucât de anul trecut avem şi o componentă de business pe zona street food – trei rulote comerciale pe care le plimbăm prin toată ţara, la diverse evenimente. Ceea ce ne-am propus încă de la început a fost să nu fim un brand tradiţional, ci unul modern – noi numim această dorinţă «tradiţia de mâine»“, a spus Andrei Drăgan Răduleţ, cofondator al carmangeriei Bătrânu’ Sas.

Deşi lipsiţi de experienţă în do­me­niu, cei doi antreprenori s-au adaptat ne­voi­lor pieţei şi au învăţat repede tot ce le-a fost necesar, iar după şase ani de acti­vi­ta­te, în primul semestru din acest an, com­pa­nia a înregistrat venituri 3,3 mil. lei, con­form datelor furnizate de antreprenor. Investiţia iniţială în afacere a fost de circa 100.000 de euro.

În prezent, compania deţine patru magazine în Sibiu şi trei rulote comerciale, cu care se plimbă prin toată ţara la diverse evenimente. De altfel, anul acesta compania şi-a propus standardizarea şi eficientizarea activităţii de street food şi deschiderea unui nou magazin în Sibiu. Potrivit reprezentantului firmei, acesta va fi cel mai mare magazin din Sibiu şi îşi va începe activitatea la sfârşitul anului. Pentru realizarea acestor obiective, fondatorii au investit 200.000 de euro.

Produsele sunt realizate în carman­ge­ria proprie, din Sibiu, după reţete proprii. Materia primă provine din ferma proprie, dar se alimentează zilnic şi cu carcase de porc de la o fermă din apropierea Sibiului şi, mai rar, cu carne de vită Angus.

Compania are în medie 25.000–30.000 de clienţi

Gama de produse este compusă din specialităţi proprii, cum ar fi pastramă săsească, Leberwurst, tobă Padurea Neagră, Salam Vaka Black şi din produse clasice, cum ar fi salam de vară uscat, crenvurşti, tobă, cârnaţi de porc. Preţul produselor porneşte de la aproximativ 25-30 lei per kilogram, iar într-o lună, compania are în medie 25.000–30.000 de clienţi.

Adrian Munteanu este economist la bază, dar a urmat şi un curs de artă culinară şi management la ICE (Institute of Culinary Education) din New York. Andrei Drăgan Răduleţ este şi el economist şi fondatorul unei agenţii de organizare de evenimente, în Sibiu.

Sursa: Ziarul Fiananciar

Articole similare

Lasă un răspuns