Complexul Wellness Termal Nymphaea din Oradea a ajuns în cel de-al doilea an de la deschidere la încasări de 20,7 mil. lei (aproximativ 4,5 mil. euro), în creştere cu aproximativ 28% faţă de primul an de funcţionare. Luna august 2018 este cea mai bună lună a aquaparkului, fiind înregistrate încasări de 5,1 milioane lei (peste 1 milion de euro) şi un număr de peste 80.000 de vizitatori.

Dacă în primul an de funcţionare au fost înregistrate încasări de 16,2 milioane de lei şi un număr de 318.000 de vizitatori, deja în al doilea an, valoarea încasărilor a ajuns la 20,7 milioane de lei, în timp ce numărul vizitatorilor a crescut la peste 350.000 de persoane”, a declarat Liviu Andrica, directorul Administraţiei Domeniului Public Oradea.

Pentru a satisface numărul mare de cereri, a fost mărită capacitatea aquaparkului, de la 1.850 de persoane la 2.100 de persoane pe timpul verii, iar începând de la 1 octombrie până la începerea sezonului estival, de la 600 la 800 de vizitatori.

Tarifele de acces pentru o zi în aquaparkul Nymphaea sunt de 50 de lei pentru adulţi, respectiv de 40 de lei pentru elevi şi pensionari. Aquaparkul din Oradea are 10 tobogane, 15 bazine de înot şi relaxare, 6 saune, saloane de masaj, baie turcească, terenuri de sport şi restaurante.

Investiţie de peste 20 de milioane de euro

Complexul Wellness Termal Nymphaea a fost realizat prin parteneriat public-privat, fiind cel mai mare aquapark din vestul ţării, pe o suprafaţă de 7 hectare. Lucrările la complexul Wellness Termal Nymphaea au început în luna februarie 2015. Proiectul a fost finanţat prin fonduri europene, respectiv prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, iar lucrările au fost executate de compania KESZ EPITO ES SZERELO Zrs Szeged – Sucursala Cluj Napoca. Valoarea totală a investiţiei a fost de peste 20 de milioane de euro.

Articole similare

Lasă un răspuns