Lanţul de restaurante Pep & Pepper, deţinut de Dan Isai (32 de ani), un antreprenor clujean cu experienţă pe piaţa HoReCa,  se va extinde la nivel naţio­nal până la finalul anului cu încă două locaţii în Galaţi şi Sibiu, operate în sistem de franciză. O franciză Pep&Pepper costă între 7.500 de euro şi 10.000 de euro, în funcţie de oraşul în care se deschide locaţia.

Lanţul de restaurante Pep & Pepper este pre­zent pe piaţa locală cu şapte unităţi, dintre care cinci în Bucureşti, una la Cluj-Napoca şi una la Constanţa,. Compania care operează restaurantele şi-a bugetat afaceri de 2,8 mil. euro pentru 2018, în creştere cu 55% faţă de 2017.

”Pentru finalul acestui an vizăm deschiderea primelor locaţii în sistem de franciză la Galaţi şi Sibiu, urmând ca anul viitor să ajungem cu locaţii şi la Iaşi, Braşov şi Timişoara, fie în sistem de franciză, fi în sistem propriu. În prezent, toate locaţiile brandului Pep&Pepper sunt operate în sistem propriu, reprezentanţii adăugând că se află în discuţii pentru implementarea sistemului de franciză”, a spus Dragoş Mihail, directorul opera­ţional al Pep & Pepper.

Reţeaua de restaurante Pep&Pepper numără o echipă de 95 de angajaţi, compania aflându-se într-o continuă campanie de recrutare din cauza crizei de forţă de muncă de pe piaţa locală. Din acest motiv s-a decis importul de salariaţi de pe continentul asiatic.

În ceea ce priveşte traficul mediu pe care îl înregistrează o locaţie Pep&Pepper, acesta este între 300 şi 400 de clienţi, iar cele mai comandate preparate sunt puiul parmigiana, puiul gorgonzola, vita Mongolia şi vită Texas BBQ. Cea mai mare parte din materia primă, carnea de vită şi de pui, este preluată din fabrica proprie, care se află în Bucureşti, în timp ce legumele şi fructele sunt achizi­ţionate de la furnizorii locali de profil.

Dan Isai deţine brandurile Pep&Pepper, Narcoffee Roasters, Salad Box, Taksim şi Aperto

Brandul Pep&Pepper este deţinut de Dan Isai (32 de ani), un antreprenor clujean cu experienţă pe piaţa HoReCa. El mai deţine brandul Salad Box, o reţea interna­ţională extinsă pe trei continente, Narcoffee Roasters, reţea de cafenele lansată la Cluj-Napoca, şi lanţul de restaurante Taksim şi Aperto.

Sursa: Ziarul Financiar

Articole similare

Lasă un răspuns