Clujeanca Georgiana Ciceo, 29 de ani, de profesie arhitect, a investit în 2016 aproape 2.500 de euro în brandul Monom Studio, care se ocupă cu fabricarea manuală de bijuterii, iar anul acesta antre­pre­noa­rea mizează pe afaceri de 18.000 de euro. Bu­sinessul este estimat să se dubleze datorită eficienti­zării pro­duc­ţiei şi a costurilor, dar şi odată cu lansarea noilor colecţii.

Georgiana Ciceo - fondatoarea Monom Studio
Georgiana Ciceo – fondatoarea Monom Studio

”În­cer­căm să eficientizăm producţia investind în aparatură de ultimă generaţie. În acest moment suntem în discuţii cu furnizori de astfel de servicii şi avem în curs de dezvoltare colecţii noi care să permită noi tehnici de producţie în aşa fel încât să eficientizăm costurile”, a spus Geor­giana Ciceo, fondatoarea Monom Studio.

Monom Studio a luat naştere în 2016, când Georgiana Ciceo se afla în ultimul an de stagiatură la Facultatea de Arhitectură şi lucra în cadrul celei de-a doua ediţii a festivalului ZAIN – Design Expressions de la Cluj. O lună mai târziu, mai exact în decembrie, a lansat prima colecţie produsă sub brandul Monom. Lansarea s-a făcut în mediul online.

”S-a ivit ocazia chiar la ZAIN. Eram cu o lună înainte de festival, am rămas fără un designer şi am hotărât să devin eu unul dintre designeri şi să fac câteva piese de bijuterie. Mi-a plăcut atât de mult încât am decis că ar trebui să merg mai departe şi am bătut fierul cât a fost cald. În aproxi­mativ două luni am gândit primele colecţii, am găsit un nume şi am reuşit să lansez Monom”, a spus Ciceo.

Antreprenoarea a investit în jur de 2.500 de euro în înfiinţarea businessului cu bijuterii produse manual, iar anul trecut a înregistrat vânzări de 9.800 de euro. Momentan, produsele Monom sunt lucrate manual în serii mici, astfel, de la începutul anului până în prezent compania a produs aproximativ 170 de piese de bijuterie. Cele mai vândute produse au fost cele simple, foarte geometrice precum Platitude Ring Square care a înregistrat vânzări de aproximativ 15% din total, Linia Ring între 10-12%, iar cerceii Linia şi Platitude Circled aproximativ 15%.

”Momentan piesele sunt lucrate manual. Am început să lucrăm la mo­de­le noi care vor fi posibile doar prin me­to­de mai automatizate. Dezvoltăm pie­sele într-un atelier micuţ, propriu, unde avem două persoane care se ocupă de asta, iar pentru producţia în volum mai mare avem două ateliere cu care co­laborăm”, a mai spus clujeanca. În prezent, compania nu deţine niciun magazin propriu, însă livrează produsele spre vânzare în multibrandul Molecule F, în magazinul Dorobanţi 284 din Bucureşti, în Iaşi la PopMonArt şi în Sibiu la Jujube Atelier.

Sursa: Ziarul Financiar

Sursa Foto: Facebook Georgiana Ciceo

Articole similare

Lasă un răspuns