web analytics
Sunteți aici

Se poate circula cu 160 km/h pe noile linii modernizate ale CFR

Circulaţia feroviară între Sighişoara şi Daneş (10 km) se face pe firul II modernizat al traseului nou-construit între staţiile Sighişoara şi Aţel (28 km), urmând ca trenurile să poată circula cu viteza de 160 km/oră, a anunţat CFR.

”Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA, informează că începând de miercuri, circulaţia feroviară între Sighişoara şi Daneş se va desfăşura pe firul II modernizat al variantei de traseu nou-construite pe intervalul de staţii Sighişoara – Aţel, care cuprinde 4 poduri feroviare, printre care podul în formă de arc peste râul Târnava Mare, 2 tuneluri – Sighişoara şi Daneş -, 2 podeţe şi pasajul superior peste DN 13”, anunţă CFR.

CFR precizează că lucrările de modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe noua variantă de traseu dintre Sighişoara şi Daneş, pe care au fost construite trei lucrări de artă importante – podul în formă de arc peste râul Târnava Mare, în lungime de 134,6 m, tunelul Sighişoara, în lungime de 401 m şi tunelul Daneş, în lungime de 969 m, cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989 – vor permite atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h pe o lungime cât mai mare a traseului Sighişoara – Aţel. Pe tronsonul Sighişoara – Coşlariu, în lungime de aproximativ 100 km, lucrările de modernizare pe cele trei loturi, Sighişoara – Aţel, Aţel – Micăsasa şi Micăsasa – Coşlariu, sunt executate în proporţie de 94%.

Până în prezent au fost date în exploatare staţiile: Sighişoara – Daneş (fir II pe traseul nou), Daneş – Dumbrăveni (Fir I), Dumbrăveni – Aţel – Mediaş (Fir II), Mediaş – Copşa Mică (Fir I), Copşa Mică – Micăsasa (Fir I), Micăsasa – Valea Lungă (Fir I), Valea Lungă – Blaj (Fir I), Blaj – Crăciunel (Fir II), Crăciunel – Podu Mureş (Fir I).

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW