web analytics
Sunteți aici

Festivalul Electric Castle din Bonţida a avut încasări de 5 milioane de euro din bilete şi sponsorizări, dublu faţă de anul trecut

Electric Castle, unul dintre cele mai mari festivaluri muzicale din ţară, care se ţine în fiecare an la Castelul Banffy din Bonţida, judeţul Cluj, a strâns laolaltă 210.000 de iubitori de muzică în cele cinci zile de festival.

Acesta este traficul, ceea ce înseamnă că o persoană care are abonament şi care participă în fiecare zi poate fi înregistrată de 3-4 ori sau mai mult. Oficialii festivalului Electric Castle nu au oferit date privind numărul de vizitatori unici din acest an. Anul trecut festivalul a strâns între 50.000 şi 60.000 de vizitatori unici, generând o cifră de afaceri de 11 mil. lei.

Încasările din bilete şi din sponsorizări au atins cifra de 5 milioane de euro, spun oficialii de la Electric Castle, care nu oferă date defalcate pe cele două surse de venit. Încasările s-au dublat faţă de anul trecut, când au fost de 11 milioane de lei (aproximativ 2,4 mil. euro), arată datele publice de la Ministerul de Finanţe.

Numărul mare de spectatori care vin pentru o zi sau care îşi cumpără un abonament de 3-5 zile este ceea ce i-a convins pe unii dintre cei mai mari jucători din economie să sponsorizeze aceste evenimente. Banca Transilvania, Ciuc, Lidl, Enel sau Coca-Cola sunt doar câteva dintre numele înscrise pe lista de sponsori.

50 mil. euro pentru Cluj în perioada festivalurilor UNTOLD şi Electric Castle

În contextul în care cele două festivaluri, UNTOLD şi Electric Castle adună peste 150.000 de oameni, iar o persoană cheltuie în medie 1.200-1.500 de lei, economia locală din Cluj-Napoca primeşte 180-225 de milioane de lei (aproximativ 50 de milioane de euro).

Sursa: Ziarul Financiar

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW